Pohtii
Kauhea, pakottava pissahätä koko ajan... Ja sitten mitään ei tule. Maha vaan ihan kivikova koko ajan, ja välillä kunnon supistus satunnaisesti. Viikkoja 36.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei oikeasti siltä kuulosta, kivut ja supistukset puuttuu ja mä kävin ainakin isolla asialla ennemmin.
Juu onhan se supistusta, mutta synnytyssupistus on eri asia kuin harjoitussupparit, kyllä ne siitä säännöllistyy jos synnytys on lähteäkseen käyntiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei oikeasti siltä kuulosta, kivut ja supistukset puuttuu ja mä kävin ainakin isolla asialla ennemmin.
Se on supistusta, kun maha on kivikova! Mulla oli just sellaista ja se avaa kohdunsuutakin salakavalasti äkkiäkin, kun sitä kestosupparia ei edes kunnolla tajua supistukseksi.
Jos kiire tulee, soitat taksin tai ampparin. Taksiin saat lapun sairaalasta, ei tarvi maksaa ku omavastuu.Alkuperäinen kirjoittaja pohtii:Joo, pitäisikö varulta varoittaa näin illasta lapselle lupautunutta hoitajaa, ja mieskin on töissä yön... Matkaa kuitenkin 150 km sairaalaan ja mieheltä kotiin työmaalta 60 km.
Mä olen sitten synnyttänyt harjoitussuppareilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu onhan se supistusta, mutta synnytyssupistus on eri asia kuin harjoitussupparit, kyllä ne siitä säännöllistyy jos synnytys on lähteäkseen käyntiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei oikeasti siltä kuulosta, kivut ja supistukset puuttuu ja mä kävin ainakin isolla asialla ennemmin.
Se on supistusta, kun maha on kivikova! Mulla oli just sellaista ja se avaa kohdunsuutakin salakavalasti äkkiäkin, kun sitä kestosupparia ei edes kunnolla tajua supistukseksi.
Paljonko sulla oli viikkoja? Kaikille ei tule supistuksia laisinkaan, mutta epäilen sitä viikolla 36Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen sitten synnyttänyt harjoitussuppareilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu onhan se supistusta, mutta synnytyssupistus on eri asia kuin harjoitussupparit, kyllä ne siitä säännöllistyy jos synnytys on lähteäkseen käyntiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei oikeasti siltä kuulosta, kivut ja supistukset puuttuu ja mä kävin ainakin isolla asialla ennemmin.
36+1Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljonko sulla oli viikkoja? Kaikille ei tule supistuksia laisinkaan, mutta epäilen sitä viikolla 36Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen sitten synnyttänyt harjoitussuppareilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu onhan se supistusta, mutta synnytyssupistus on eri asia kuin harjoitussupparit, kyllä ne siitä säännöllistyy jos synnytys on lähteäkseen käyntiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei oikeasti siltä kuulosta, kivut ja supistukset puuttuu ja mä kävin ainakin isolla asialla ennemmin.