Voisiko olla keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vielä raskaana?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vielä raskaana?

Vieras
Olen ihan alussa raskaana, 6 viikkoa tulee täyteen huomenna. Odotan kolmatta lasta eikä minulla ole koskaan ollut keskenmenoa.

Eilen harrastimme miehen kanssa seksiä, jonka jälkeen minusta tuli vähän haaleaa verta. En kuitenkaan pitänyt sitä hälyttävänä, koska tiedän että se voi olla ihan normaalia (joskaan minulta ei ole verta tullut aiemmissa odotuksissa).

Tänään on puolesta päivästä asti särkenyt selkää aivan vietävästi. Se on ollut todellista särkyä, ei mitään supistukselta tuntuvaa kouristusta. En edes osannut yhdistää sitä raskauteen ennen kuin kävin äsken vessassa ja huomasin että on tullut jonkun verran rusehtavaa vuotoa...

Onkohan tämä menoa nyt? Voiko keskenmeno alkaa näin?

[QUOTE="sara";28549653]keskenmenossa vuoto on kirkasta ja mukana tulee hyytymiä ja se sikiö niitten mukana..[/QUOTE]

No joo, kyllä tämän tiedän mutta ajattelin että voiko se alkaa näin? Siis selkäsäryllä ja rusehtavalla vuodolla.

Mulla alkoi keskenmeno ensin pienellä rusehtavalla vuodolla, sitten pari päivää myöhemmin tuli kivut ja ihan järjetön vuoto. Joten voi olla että menee kesken tai sitten voi olla viatontakin. Kivut tosin huono merkki. :(

[QUOTE="sara";28549653]keskenmenossa vuoto on kirkasta ja mukana tulee hyytymiä ja se sikiö niitten mukana..[/QUOTE]

Alussahan se vuoto voi olla vähäistä ja rusehtavaa. Tuo särky on huolestuttavaa ja se kyllä siitä voimistuu ja alkaa kunnon vuoto jos on keskenmeno. Toivotaan ettei ole!

[QUOTE="vieras";28549661]Mulla alkoi keskenmeno ensin pienellä rusehtavalla vuodolla, sitten pari päivää myöhemmin tuli kivut ja ihan järjetön vuoto. Joten voi olla että menee kesken tai sitten voi olla viatontakin. Kivut tosin huono merkki. :([/QUOTE]

No kun toi selkäsärky on tosi jännä kun se on siis koko alaselkä ja sellasta särkyä, ei supistusta. Ihmettelin koko päivän että mitä hittoa mä olen tolle selälle tehnyt kun niin särkee ja tajusin yhdistää sen raskauteen vasta kun toi vuoto alkoi...

Mä muistan että mullaki alko kivut alaselästä, vähän ehkä semmosta "painavaa" kipua ja tuli rusehtavaa vuotoa useampana päivänä mutta tosi vähän. Kunnes alkoi vuotaa rajusti ja kivutkin oli tosi kovat ja tuli suuria hyytymiä vuodon mukana. Olin jo rv12, joten alkio oli selkeästi nähtävissä.

[QUOTE="vieras";28549699]Mä muistan että mullaki alko kivut alaselästä, vähän ehkä semmosta "painavaa" kipua ja tuli rusehtavaa vuotoa useampana päivänä mutta tosi vähän. Kunnes alkoi vuotaa rajusti ja kivutkin oli tosi kovat ja tuli suuria hyytymiä vuodon mukana. Olin jo rv12, joten alkio oli selkeästi nähtävissä.[/QUOTE]

Voi, se oli varmasti jo todella ikävä kokemus... :(

Eikai tässä auta sitten kuin odotella. Toivottavasti viikonlopun aikana selviää suuntaan tai toiseen, epätietosuus on pahinta.

ihan kohdun kasvukioujakin ja alkuraskaudessa rusehtava ja jopa punainen vuotokin on vielä normaalia. Nyt ei auta kuin vain odotleela itä tulevat päivät vuodon suhtee näyttä,mutta toivotaan,että raskaus jatkuu.
keskenmeno voi akaa miten vain, vuodoilla,kivuilla, kivulla ja vuodolla tai ei millään näistä

• Tykkää
Reactions: Salla07
Mulla oli nyt tän raskauden alussa ruskehtavaa vuotoa just seksin harrastamisen jälkeisinä päivinä, tais jomotellakkin muutaman päivän. Toivottavasti sullakin olis vaan ihan tavallista, ei tosiaan auta ku ootella.

Edellisessä raskaudessa mulla oli tosi runsasta ja kirkasta vuoto rv8, silloin vielä selvittiin säikähdyksellä, tuo raskaus meni kuitenkin kesken paljon myöhemmin

Mulla alkoi keskenmeno juuri noin ruskealla tiputtelulla ja selkä kivulla joten mahdollista on että alkava keskenmeno tai sitten se on vaan "vanhaa verta"... Aika näyttää kuinka käy! Itsellä ensimmäinen rv 9 ei tullut itekseen ulos vaikka kipuja olikin ja toisessa rv 7 meni pari päivää ennen kuin kunnon vuoto alkoi. Kummankin takia tuli käytyä päivystyksessä ja sieltä lähete seuraavaksi päiväksi naistentautien polille jossa ultralla katsottiin tilanne . Tsemppiä, toivotaan että pieni pysyy matkassa mukana! :)

Mä aina pelkäsin vuotoa, kun luulin sen olevan se tärkein merkki. Nyt 3 keskeytynyttä keskenmenoa kokeneena olen jo viisaampi sen suhteen: vuotoa tulee tai ei tule, mutta aika vasta näyttää miten käy. Kaikkea hyvää sinulle ja toivotaan raskauden jatkuvan.

Alkuperäinen kirjoittaja vielä raskaana?;28549660:
No joo, kyllä tämän tiedän mutta ajattelin että voiko se alkaa näin? Siis selkäsäryllä ja rusehtavalla vuodolla.

no joo mulla oli noilla viikoilla vastaavaa,jopa vähän kirkastakin vuotoa,mutta ei tullut keskenmenoa.Tarkoitin tuolla aiemmalla,että sitten vasta tietää jos tulee runsaasti verta ja hyytymiä,että on km.

Voi olla kumpi vain. Itselläni km alkoi harmittomalla tiputtelulla ja siinä sitten kivutkin pikkahiljaa yltyivät. Ja ei, et seksillä aiheuttanut keskenmenoa, kesken se olisi joktap mennyt.

Yhteistyössä