Voisiko olla? Ei voi...


Tilanne tämä pikaisesti pohjustettuna =)
-n.kk sitten mulla oli keskeytynyt keskenmeno. Vieläkään vuoto ei ole alkanut, mutta verikokeissa todettiin, ettei siellä enää mitään ole. Tämä verikoe otettiin silloin vajaa kuukausi sitten. Raskaus oli hyyyvin ajoissa, eli perjaatteessa voisi puhua keskeytyneestä varhaisesta keskenmenosta.

Nyt mulle on muutaman päivän sisällä ilmaantunut ihme oireita, tai ei niin ihme, aika samanlaisia mitä oli ennen tuota vuotamatonta plussaa;
-pieni ällötys
-kamala väsymys
-päänsärky
-pieni nuha ilman kuumetta
-loriseva valkkari
-turvotus
-rintoja kihelmöi hieman

Tietysti omaan mieleen tulee, että voisiko...? Mutta eihän se voi, kun edellinenkään ei ole vielä vuotanut laisinkaan ulos?!? Tämä on jotenkin ihan hassu tilanne.
Voiko ihminen kuvitella ja omalla olollaan aiheuttaa kaikkea tällaista, vaikka oikeaa syytä ei olisi? Tiedän sen, että oireita löytyy jos etsimällä etsii, mtta kun näitä ei ole tarvinut edes etsiä, sillä en ole odottanut mitään; juurikaan sen takia, ettei keskeytyneen keskenmenon jälkeen ole ollut vielä minkäänlaista vuotoa... :/

MITÄ? kertokaa te viisaamman =)
 
No te ette ilmeisesti ole huolehtineet ehkäisystä? Millä viikoilla tuo keskeytynyt keskenmeno olisi tapahtunut? Jos on kovin aikainen keskenmeno niin välttämättä mitään selvää vuotoa ei edes tule ennen kuin sitten seuraavien kuukautisten yhteydessä. Ja ilmeisesti ne eivät sinulla ole tulleet. No, tietenkään minä en voi sanoa että juu, sinä olet raskaana, sitähän sä varmaan toivoisit? :) Nuo oireet voi olla oireita raskaudesta, mutta myös esim. ovulaatiosta, tai sitten ei yhtään mistään. Toivottavasti kaikki kääntyy teillä parhain päin. :hug:
 
Eipä mulle ole tullut mieleenkään mitään ehkäisyä käyttää :eek: Ei kyllä kukaan sellasta ole käskenytkään käyttää :ashamed:
ja juu, kovin aikainen oli. Enkä toivo, että ihmiset sanoo, että olen raskaana, vaan toivon jotain selkeätä syytä tähän tilanteeseen, näihin oireisiin ym...
Tuon ekan plussan sain vajaa kuukausi sitten (16.11) Ja vuotoa ei edelleenkään kuulu eikä näy, jota neuvolantäti käski vain kaikessa rauhassa odottelemaan...
 
onko kyseessä ollut nyt siis kemialinen raskaus vai keskenmeno?? nehän ovat kaksi eri asiaa... Sait siis plussan, mutta onko testi vieläkin plussa vai näyttikö plussaa vain hetken. Kemialinen on vain alkion hipaisu kohdun seinämään, mutta ei se silloin edes kiinnity. Tietysti saattaa heitellä kuukautisia... Mulla on ollut noita kemialisia kaksi, mutta hoitojen yhteydessä.
 

Yhteistyössä