Voisiko joku tahallaan jättää ehkäisyn pois?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Hei
Alkuperäinen kirjoittaja Äidiksi(kö?):
Ei ole oikein todellakaan, mutta itsestäni en voi oikein sanoa, kun minulle ei meinaa millään löytyä pillereitä mitkä sopisivat, ja ehdotin miehelleni sitten että käytetään kumia sen aikaa kunnes löydän itselleni sopivat pillerit, mutta eihän ne kortsut sitten herralle kelvanneet! Kun on kuulemma paljon mukavampi ilman... No, eihän se äijä sitten ilman seksiäkään voinut elää ja niin siinä sitten kävi että lapsi tekee tuloaan ja mies ei muusta puhu kun abortista, mitä minä en missään nimessä hyväksy. -.- Mutta en halua menettääkkään häntä, ollaan monta vuotta oltu yhdessä ja kyllä niitä lapsia on pitänyt tulla "sitten joskus". Mutta en minä tällaistakaan touhua viitsi katsella...
Ethän sinä ole huijannut millään tavalla kun miehesi on ollut tietoinen siitä että ehkäisy on nyt vähän aikaa hänen kontollaan.
Itse olen tehnyt hyvin nuorena ja hyvin tyhmänä abortin painostuksesta ja se on elämäni pahin virhe. Ei varmaan tarvi erikseen kertoa että suhde ei jatkunut. :/ En ikipäivänä pysty antamaan anteeksi sitä että hän pakotti minut siihen. :(


 
Tiedän naisen, joka teki niin. Ja hän jäi kuin nalli kalliolle lapsensa kanssa sillä mies poistui kuvioista kun nainen jäi kiinni.

Itse en moiseen pystyisi. Mulla ei kertakaikkiaan ole oikeutta tehdä kenestäkään salaa isää, vaikka kuinka itse sen lapsen haluaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja faktankertoja:
näitä kakaroita nyt riittää ja paljon.

Pillereillä on silloin se ehkäisyvarmuus yli 100 %. Että siis saa sen lapsen. Homma on yleistä ja "tuottoisaa". Luuletko että tämänluonteiset kierot naiset näitä vallankäyttösuunnitelmiaan sille ukolleen ovat paljastamassa. Eli varokaahan nyt pojat ja käykää vaikkaa huurissa niin tulee halvemmaksi
Sainpas hyvät aamunaurut :LOL:

Meillä päivittäin otetut pillerit toivat yllätysvauvan. Eikä mies todellakaan mua mistään huijaamisesta syytellyt, enpä minäkään lisää lapsia olisi halunnut silloin.

Toiseksikkin olen tullut raskaaksi myös sillälailla että mies on käyttänyt kondomia jonka HÄN on ostanut ja jonka HÄN on päälle laittanut. Ja niinpä vaan plussa lävähti taas testiin.

Ketähän tässä sais syyttää sit huijauksesta? :xmas:

Pitäsköhän munkin mennä huoriin....tuliskohan halvemmaksi vai täh? Miten se nyt menikään? :xmas: :xmas: :LOL: :LOL:


Muoks. Enkä todellakaan hyväksy toisen kusettamista isäksi, tahi äidiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja faktankertoja:
näitä kakaroita nyt riittää ja paljon.

Pillereillä on silloin se ehkäisyvarmuus yli 100 %. Että siis saa sen lapsen. Homma on yleistä ja "tuottoisaa". Luuletko että tämänluonteiset kierot naiset näitä vallankäyttösuunnitelmiaan sille ukolleen ovat paljastamassa. Eli varokaahan nyt pojat ja käykää vaikkaa huurissa niin tulee halvemmaksi
Sainpas hyvät aamunaurut :LOL:

Meillä päivittäin otetut pillerit toivat yllätysvauvan. Eikä mies todellakaan mua mistään huijaamisesta syytellyt, enpä minäkään lisää lapsia olisi halunnut silloin.

Toiseksikkin olen tullut raskaaksi myös sillälailla että mies on käyttänyt kondomia jonka HÄN on ostanut ja jonka HÄN on päälle laittanut. Ja niinpä vaan plussa lävähti taas testiin.

Ketähän tässä sais syyttää sit huijauksesta? :xmas:

Pitäsköhän munkin mennä huoriin....tuliskohan halvemmaksi vai täh? Miten se nyt menikään? :xmas: :xmas: :LOL: :LOL:


Muoks. Enkä todellakaan hyväksy toisen kusettamista isäksi, tahi äidiksi.
Meilläkin itseasiassa on homma mennyt niin, että mua on huijattu kahdesti...eka ja kolmas kun sai alkunsa keskeytetystä yhdynnästä jota mies ei selvästikään keskeyttänyt riittävän ajoissa. Kolmannen kohdalla jopa ihan tahallaan vei homman loppuun saakka!!!

Jotta voi se homma näinkinpäin mennä, että mies ns. huolehtii ehkäisypuolesta, muttei huolehdikaan :LOL:
 
faktankertoja
peesi siis- nickille just

Ja Ryysikselle, että tämän toki tiedämme, että raskauksia vaan tulee vaikka olisi tunnollinen se pilleristi ihan ollut. Mutta enemmän taitaa olla näitä vahinkolaakaaksia, jos siis pilleristi raskautuu. Noita pillereiden varmuusprosentteja jos joku vertailee irl -prosentteihin.

varokaa, varokaa pojat varsinkin
 
En voisi koskaan kusettaa omaa miestä noin. Jos näiden jälkeen hän ei enää lisää halua (mitä kyllä epäilen :)) niin sitten meidän perheemme on tässä. Saatan kitistä ja vinkua ja vähän painostaa, mutta en voisi tehdä hänestä isää vasten tahtoaan vaikka varmasti lasta yhtälailla rakastaisikin. Musta se on vaan aika äärimmäinen petos. On eri asia raskautua ehkäisystä huolimatta, silloin se on oikeasti vahinko. Tai jos tietoisesti ei ehkäisyä kunnolla käytetä :)

Mun mielestä sellainenkin vahinko on aika arveluttava, että nainen tietää unohtaneensa pillereitä mutta ei asiasta mitään mainitse eikä asialle mitään tee. Sen pitäisi olla yhteinen päätös otetaanko riski mitä tapahtuu, vai käytetäänkö kumia, jälkiehkäisy, mikä ikinä..

En mäkään ikipäivänä hyväksyisi että mies puhkoisi kumeja tai vaihtelisi pillerien tilalle jotain sokerinappeja vauvakuumeissaan jos minä en lasta haluaisi, ihan yhtä hyväksyttävää eiks :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Minä voisin tehdä noin.
Sen enempää syyttelemättä haluaisin kysyä että miksi sä koet että sulla on oikeus toimia noin?

Meinaan että suomessa vissiin myös yksinäinen nainen saa spermapankista spermaa jonka avulla voi raskautua ja vapaaehtoisia luovuttajia on yllättävän paljon tarjolla.

Ystäväni päätyi vapaaehtoiseen luovuttajaan ja muumimukimenetelmään, eikä ole katunut.

Toki siinä sai tehdä ison seulan, mutta uskokaa tai älkää, suurin osa luovuttajista oli ihan oikeasti täysipäisiä ihmisiä.

Koska vaihtoehtoja on, niin mä kertakaikkiaan en voi käsittää miksi joku tekee lapsen salaa. Mä varmaan repisin silmät mieheni päästä irti, jos hän jotenkin onnistuisi keplottelemaan minut tahallaan raskaaksi sen jälkeen kun lapsilukumme olisi ehdottoman täynnä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Meillä myös mies laittaa kortsun joskus vähän myöhään ja joskus mennään keskeytetyllä, mut en vaan tuu raskaaksi vaikka kuinka toivon :/
No miksi ihmeesssä te käytätte kondomia tai keskeytettyä yhdyntää, jos tavoite ja tarkoitus on tulla raskaaksi?
 
mia
Alkuperäinen kirjoittaja H Armaa:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Meillä myös mies laittaa kortsun joskus vähän myöhään ja joskus mennään keskeytetyllä, mut en vaan tuu raskaaksi vaikka kuinka toivon :/
No miksi ihmeesssä te käytätte kondomia tai keskeytettyä yhdyntää, jos tavoite ja tarkoitus on tulla raskaaksi?
Jos me tavoittelisimme tarkoituksella raskautta niin emme varmastikaan käyttäisi ehkäisyä. Pyydän anteeksi että muotoilin viestini väärin. Yritän muotoilla lopun uudelleen, eli:

Tulisin kovin mielelläni kyllä huijatuksi raskaaksi. (parempi? =) )
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Minä voisin tehdä noin.
Missäs kaikki muut jotka voisivat tehdä näin on?
Meinaan kun niitä pilvin pimein naisten joukossa todistellaan olevan niin kai nyt joku uskaltaisi nimettömänä täällä palstalla tunnustaa?

Oman (provoni) lisäksi ei ole ketään muuta näkynyt.....
 

Yhteistyössä