V
"vieras"
Vieras
Hätä on kova ja pelottaa.. Voisiko joku ihana muistaa meitä rukouksissa, itse toki rukoilen vähän väliä, mutta tahtoisin että joku muukin rukoilisi. Itkettää ja olen huolesta lähes suunniltani..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totuus: rukoilu on hölynpölyä, se ei auta mihinkään.
Vaikka sinä olisit tuota mieltä, miksi tällaiseen rukouspyyntöketjuun tulet julistamaan uskomuksiasi totuutena? Saisit muutenkin hävitä koko palstalta, sinua ei jäisi kukaan täällä todellakaan kaipaamaan. Olet psyykkisesti ihan yhtä vastenmielinen kuin fyysisesti.
Ap:lle, rukoilen, paljon voimia sinulle.
Totuus: rukoilu on hölynpölyä, se ei auta mihinkään.
En yhtään yllättynyt, että nimenomaan uskovaisen suusta tulee tuollaista.![]()
Suusta? :-D Minun suustani ei ole tullut yhtään mitään, sitäpaitsi en ole uskovainen, ainoastaan empaattinen, jota sinä et ole, todellakaan, se on selvinnyt mitä olen tällä palstalla viestejäsi lukenut. Ateismi ei tee ihmisestä ainakaan empaattista ja myötäelävää, tai ei ainakaan sinun tapauksessasi.
Minua aina pidetään huonona trollina, mutta joskus näköjään osuu ja uppoo, ja hyvin!
Trollaamisen ideana on saada ihmiset tuohtumaan, ja tässä se selkeästi tapahtui.
et vastannut mun kyssäriinnko sulla paljonkin kokemusta rukouksesta ja rukousvastauksista(taikka niiden puutteesta) kun niin varmasti voit ap:lle vakuuttaa ettei se hyödytä?
Ei, mutta onko sinulla jotain tieteellistä tutkimusta heittää pöytään aiheesta? Esim. kumpi parantaa vaikkapa syövän paremmin, lääkkeet vai rukoilu.
Olis vielä kiva tietää että milävtässä aiheessa niin kovasti koskettaa että ryntäät jokaiseen tälläiseen ketjuun?