voisiko joku rukoilla läheiseni puolesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hätä on kova ja pelottaa.. Voisiko joku ihana muistaa meitä rukouksissa, itse toki rukoilen vähän väliä, mutta tahtoisin että joku muukin rukoilisi. Itkettää ja olen huolesta lähes suunniltani..

Vaikka sinä olisit tuota mieltä, miksi tällaiseen rukouspyyntöketjuun tulet julistamaan uskomuksiasi totuutena? Saisit muutenkin hävitä koko palstalta, sinua ei jäisi kukaan täällä todellakaan kaipaamaan. Olet psyykkisesti ihan yhtä vastenmielinen kuin fyysisesti.

Ap:lle, rukoilen, paljon voimia sinulle.

En yhtään yllättynyt, että nimenomaan uskovaisen suusta tulee tuollaista. :whistle:

En yhtään yllättynyt, että nimenomaan uskovaisen suusta tulee tuollaista. :whistle:

Suusta? :-D Minun suustani ei ole tullut yhtään mitään, sitäpaitsi en ole uskovainen, ainoastaan empaattinen, jota sinä et ole, todellakaan, se on selvinnyt mitä olen tällä palstalla viestejäsi lukenut. Ateismi ei tee ihmisestä ainakaan empaattista ja myötäelävää, tai ei ainakaan sinun tapauksessasi.

• Tykkää
Reactions: Eedla
Suusta? :-D Minun suustani ei ole tullut yhtään mitään, sitäpaitsi en ole uskovainen, ainoastaan empaattinen, jota sinä et ole, todellakaan, se on selvinnyt mitä olen tällä palstalla viestejäsi lukenut. Ateismi ei tee ihmisestä ainakaan empaattista ja myötäelävää, tai ei ainakaan sinun tapauksessasi.

ateistien korostama suvaitsevaisuuskin näyttää koskevan kaikkea muuta paitsi kristillisyyttä. Sitä ei tarvi suvaita missään muodossa.

Muistan ap rukouksin.

Jos tietokoneessa olisi hajutoiminto, siitä nousisi pierun haju aina Tepadj:n kommenttien kohdalla. Oikeasti lapsikulta, yritä vähän kehittää itsehillintää ja tilannetajua. Sä olet välillä kuin hautajaisiin eksynyt stand up -koomikko, ja huono sellainen.

[QUOTE="ei mulla muuta";28813474]Jos tietokoneessa olisi hajutoiminto, siitä nousisi pierun haju aina Tepadj:n kommenttien kohdalla. Oikeasti lapsikulta, yritä vähän kehittää itsehillintää ja tilannetajua. Sä olet välillä kuin hautajaisiin eksynyt stand up -koomikko, ja huono sellainen.[/QUOTE]

Minua aina pidetään huonona trollina, mutta joskus näköjään osuu ja uppoo, ja hyvin!

[QUOTE="ei mulla muuta";28813558]Ai? Meillä on ilmeisesti varsin erilainen käsitys siitä, mikä on (hyvää) trollausta.[/QUOTE]

Trollaamisen ideana on saada ihmiset tuohtumaan, ja tässä se selkeästi tapahtui.

Ei, mutta onko sinulla jotain tieteellistä tutkimusta heittää pöytään aiheesta? Esim. kumpi parantaa vaikkapa syövän paremmin, lääkkeet vai rukoilu.

kumpikin voi parantaa,yksin tai yhdessä. Omassa tuttavapiirissä on useampi henkilö joilla on lääkärintodistus siitä että heidän paranemisensa on tapahtunutvtavalla jita lääkärit eivät pysty selittämään ja kutsuvat siksi paranemista ihmeeksi. Sitä en tiedä onko soitä mitään tieteellistä tutkimusta tehty. Voidaanko edes tehdä jos tiede ei usko mihinkään mitä ei voida selittää?

Mutta älä aseta vastakkain lääkkeitä ja rukousta,myös lääkkeet on Jumalan keino parantaa kun hän on sallinut meidän ne kehittää.

Mutta jos sulla ei oo henk koht kokemusta rukouksesta ja rukousvastauksista niin miten voitvmennä sanomaan ettei se toimi? Kannattas eka muutama kerta kokeilla ennenkuin laukoo mielipiteitä.

Olis vielä kiva tietää että milävtässä aiheessa niin kovasti koskettaa että ryntäät jokaiseen tälläiseen ketjuun? Jos aihe ei kiinnostaisi ja koskettaisi niin tuskin jaksaisit vaahdota noin. Oletko kenties kokenut pettymyksiä koskien Jumalaa? Jotenkin tilee sellainen olo että jiskus menneisyydessä on tapahtunut jotain mikä on saanut sinut katkeroitumaan Jumalalle koska tämä ei toiminutkaan niinkuin halusit? Ja olet sen tapauksen myötä päättänyt ettet usko koko hommaan. Kuitenkin aina kun joku tästä aihepiiristä keskystelee, kolahtaa se sinuun etkä voi olla laittamatta lusikkaa soppaan ihan vaan kostaaksesi näin Jumalalle.

"Ihmeparantumiset" ovat vain sattumaa. Rukouksien kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Satuolennolle puhuminen ei auta. Ja tämä on ihan ystävällinen ja järkevä neuvo sen vuoksi, ettei kukaan luottaisi tyhjälle puhumisen parantavaan voimaan ja luopuisi oikeista hoidoista.

• Tykkää
Reactions: Tepadj

Yhteistyössä