Voisiko joku rukoilla puolestani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
Minulla on sellainen tilanne, että tuntuu että kaikki kaatuu päälle, lähinnä oma terveys. Käytän rauhoittavia lääkkeitä, mutta viime aikoina minulla on tullut kamalia pelkoja, pelkään että kuolen, etten aamulla enää herää. Minulla on 2 pientä lasta ja pelkään hirveästi heidänkin puolestaan. Olo on fyysisesti ja henkisesti todella kurja. Nyt on vielä kamala flunssa päällä ja se tekee olon aivan sekavaksi.
En keksi enää muuta, kuin että voisiko joku rukoilla puolestani että vointini kohenisi ja saisin taas elämänilon takaisin ja tämän kamalan pelon pois ja jaksaisin taas rakastaa lapsiani täysillä ja olla ja leikkiä heidän kanssaan
:´/
En ole itse hirveän uskovainen enkä osaa rukoilla, mutta tuntuu että nyt tarvitaan jotain korkeampaa voimaa pelastamaan tämä elämäni.

Elämässä on aina välillä just noinkin rankkaa, kun sulla nyt ja se on sillon ihan p.stä.
mutta usko siihen, että ihan oikeesti asiat menee välillä ihan kivastikkin ja niistä hetkistä on vaan opittava nauttimaan!
Voithan toki käydä lääkärissä vähän juttelemassa, olisko parempia lääkkeitä.
Lisäksi kokeilemisen arvoisia saattaa olla vaikka jokunen mantra mitä voisit itselle "hokea" (hiljaa mielessä). Annan muutaman esimerkin, voit käyttää vapaasti vaikka niitä tai keksiä omin sanoin paremmat. Oloni kohenee ja joka päivä voin paremmin ja paremmin./ Tunnen oloni terveeksi./ Rakastan elämää, elämä on ihanaa.

On paljonkin mitä voit itsesi eteen tehdä vaikka äkikseltään voi tuntua mahdottomalta, mutta kyllä se aurinko joskus sinne risukasaankin paistaa!!!
Nimim. kokemusta vastaavanlaisesta löytyy

Voit toki rukoilla itsekin. Jokainen osaa rukoilla. Rukous voi kaikessa yksinkertaisuudessaan olla esim. tälläinen: Jeesus auta! Tai vaikkapa näin: Taivaallinen Isä, uskon että lähetit poikasi Jeesuksen kuolemaan ristillä myös mun tähteni, uskon, että nousit ylös kuolleista ja olet voimallinen auttamaan minua ahdistuksissani. Pyydän, auta minua ja poista pelkoni, Jeesuksen nimessä. Amen Vielä voisi lisätä: Kiitos Herra jeesus, että annat ilon takaisin elämääni, rauhan sisimpääni ja pimeys väistyy.
Lopuksi vielä raamatunpaikkoja: Johannes 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Psalmi 86:7
Hätäni päivänä minä sinua avukseni huudan, sillä sinä vastaat minulle.
Matteus 11:28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.