S
surku
Vieras
Minulla on sellainen tilanne, että tuntuu että kaikki kaatuu päälle, lähinnä oma terveys. Käytän rauhoittavia lääkkeitä, mutta viime aikoina minulla on tullut kamalia pelkoja, pelkään että kuolen, etten aamulla enää herää. Minulla on 2 pientä lasta ja pelkään hirveästi heidänkin puolestaan. Olo on fyysisesti ja henkisesti todella kurja. Nyt on vielä kamala flunssa päällä ja se tekee olon aivan sekavaksi.
En keksi enää muuta, kuin että voisiko joku rukoilla puolestani että vointini kohenisi ja saisin taas elämänilon takaisin ja tämän kamalan pelon pois ja jaksaisin taas rakastaa lapsiani täysillä ja olla ja leikkiä heidän kanssaan
:´/
En ole itse hirveän uskovainen enkä osaa rukoilla, mutta tuntuu että nyt tarvitaan jotain korkeampaa voimaa pelastamaan tämä elämäni.
En keksi enää muuta, kuin että voisiko joku rukoilla puolestani että vointini kohenisi ja saisin taas elämänilon takaisin ja tämän kamalan pelon pois ja jaksaisin taas rakastaa lapsiani täysillä ja olla ja leikkiä heidän kanssaan
:´/
En ole itse hirveän uskovainen enkä osaa rukoilla, mutta tuntuu että nyt tarvitaan jotain korkeampaa voimaa pelastamaan tämä elämäni.