Voisiko joku oikea uskova vasttata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarvii hyviä neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minä uskon kaikkeen siihen mitä Raamattu sanoo, olenhan sen itsekin kokenut todeksi. En halua tästä hirveesti puhua, kun on aika kipeä asia, mutta jos tunnet raamattua niin ehkä tiedät sieltä semmoisen kohdan missä sanotaan jotenkin että Kristusta ei voi uudelleen naulita ristiin ( jos siis ihminen on siitä oikeasti luopunut)

Alkuperäinen kirjoittaja by the way:
Kyllä minä uskon kaikkeen siihen mitä Raamattu sanoo, olenhan sen itsekin kokenut todeksi. En halua tästä hirveesti puhua, kun on aika kipeä asia, mutta jos tunnet raamattua niin ehkä tiedät sieltä semmoisen kohdan missä sanotaan jotenkin että Kristusta ei voi uudelleen naulita ristiin ( jos siis ihminen on siitä oikeasti luopunut)

No höpö höpö.. Kyllä voi kääntyä takaisin luopumuken tieltä! Muistat kai Raamatusta vertauksen, jossa poika oli lähtenyt isänsä talosta perintörahat mukanaan, mutta kaiken törsänneenä palasikin takaisin isännsä taloon. Ja mitä isä teki?? Ei suinkaan ajanut poikaansa takaisin sikoja paimentamaan, kun on kerran lähtenyt, vaan otti hänet avosylin vastaan ja järjesti hänelle jopa juhlat!

Ja lalun sanat: "Riemu suur on Taivaassa, eksynyt kun palajaa kaukaa maailmalta jälleen kotihin."

Eli älä usko sitä mitä sielunvihollinen sinulle sanoo, vaan sinulla on OIKEUS palata Taivaan Isän tielle pois luopumuksesta, jos vain itse tahdot!

Te kristityt viette Jumalan pois ihmisiltä! Kuinka moni onkaan joutunut kuolla tuon takia, kuinka moni joutunut virumaan vankityrmässä syyttömänä sanoessaan, että Jumala on kaikkialla maailmankaikkeudessa. Samalla tavalla kuin nuo wiccat ja muut uskontojen palvojat, te otatte pienen osan kokonaisuudesta, totuudesta ja väitätte sen osanne olevan koko totuus ja kaikki mitä on.
Sokeana suljette silmänne ja tuomitsette kaikki muut.
Kirkko on jo menettänyt valtansa viime vuosisadalla, loput rippeistä häviää tällä.
Pahoja demoneja te olette sielultanne. Kaduilla julistatte sanaa ja siunaatte ihmisiä hurmostilassanne jumalan nimeen. Kuin teillä oikeasti olisi siihen mahdollisuus. Edes pienet lapset eivät sääty syytöksiltänne. Hävetkää ja katukaa!

Alkuperäinen kirjoittaja :
no mihis tämä tökkäs?

"kerettiläiset" kirjoittivat viisauksia, homma tökkäs siihen ettei niihin asioihin ole mitään lisättävää ja taas uskovaiset eivät halua tietää totuutta vaan pinenpieni maailma on helpompi elää, etenkin jos siihen on tottunut.

Joo niin loppuu ja oppi kiirastulesta onkin tyyppiesimerkki siitä kuinka kristinuskoon on lisätty tarkoitushakuisesti sinne kuulumattomia asioita. on niin paljon mukavampi opettaa ihmisille että kyllä se kiirastuli joskus loppuu kuin että helvetti ei lopu koskaan... ja helvetti siis tarkoittaa ikuista eroa Jumalasta, jos et sitä tiennyt.

Eli kun ihminen jo täällä eläessään valitsee ettei Jumalasta perusta niin se on sitten se oma valinta joka kuoleman jälkeen sitten vain konkretisoituu. Ihan niinkuin henkilö itse on tahtonut.

Suon on tapanista ainakin puhutaan hänen olevan pedofiili

Yhteistyössä