Voisiko joku, jolla käytössä Yasminelle pillerit, auttaa mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minniina

Jäsen
03.07.2006
460
0
16
Eli oon toisista pillereistä (mercilon) siirtymässä noihin.. En ole vielä Yasminelleja apteekista hakenut, kun mietin sitä vaihtoa, että miten se tehdään.. Eli voinko sen normaalin viikon tauon jälkeen alkaa suoraan ottamaan noita Yasminelleja, vai onko pidettävä taukoa (eli onko uudet pillerit aina aloitettava vuodon ensimmäisenä päivänä?)? Jos jollain nuo yasminellet, niin sieltä tuoteselosteesta varmaan löytyy tuohon ohje, jos joku viitsisi mua auttaa =)

Ei tarvi pitää muuta kuin se viikon tauko. Meillä kävi vähän ikävä ylläri tytölle kun nuo aloitti, hemmetin kalliita pillereitä, mut niissä on laktoosia joka tuntuu vaivaavan tosi paljon :(

Alkuperäinen kirjoittaja LuppiksenMuija:
Ei tarvi pitää muuta kuin se viikon tauko. Meillä kävi vähän ikävä ylläri tytölle kun nuo aloitti, hemmetin kalliita pillereitä, mut niissä on laktoosia joka tuntuu vaivaavan tosi paljon :(

No voihan... Lääkäri mulle nuo määräsi, vaikka hyvin tiesi mun laktosi ongelman :/ .. Mitenkähän nyt sitten teen, huoh...

Kannattaa varmaan hakea vaan yks levy apteekista, mä otin sen 3 ja reilun 30euroa kustansi. Voihan se olla et menis ohi, mut mun tyttö sen verran tuntuu kärsivän et varmaan otettava Mercilonit takas käyttöön.

Yhteistyössä