Voisiko auttaa kissaallergiaan jos alkaisin syömään jotain estolääkettä? Auttakaa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti-77

Vieras
Minulle alkanut tulemaan oireita tuosta kissasta mikä meillä on. Aivastelen, Nenä tukossa ja ottaa jopa henkeenkin välillä.

Mutta lapsille se on niin kovin rakas ja ajattelin että onko olemassa mitään lääkkeitä millä pystyisin hillitsemään näitä oireitani tms?

Osaisiko joku kertoa asiasta?
 
otan Zyrtecin/Histecin aina ennen ku mennään anoppilaan, siellä kun on niin kissaa kuin koiraakin ja kaikille niille olen allerginen... ja nuo lääkkeet ainakin mulla auttaa...

mut luulen että niitä ei ole terveellistä syödä kokoajan, varmaksi en sano...
 
Ite oon käynyt aikoinani siitepölyallergiaan siedätyshoidossa, saakohan sitä eläinallergioihinkin? Mulla se ainakin auttoi siihen. Sehän on aika pitkäkestoista, itse kävin 3 vuoden ajan siellä piikillä, mutta ei se mitenkään hankalaa ollut kun ei siellä tarvi joka viikko ravata ja nopeasti hoituu.

Auttaako tilapäisemmin nuo allergialääkkeet yhtään? Antihistamiini väsyttää, eli se ei ehkä pitemmässä käytössä oo kovin mukavaa, mutta onhan niitä allergialääkkeitä moneen lähtöön eivätkö mitään kamalan kalliitakaan ole.
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä