Voishan tuota joskus nukkuaki...

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Mut ei. Aina vaan ja edelleen tuo 5v kuopus nousee reilusti ennen kuutta ylös. Ja heti kun nousee, menee ja herättää tuon 7v:n :headwall: Ja sitten alkaa heti välittömästi se päätön riehuminen, tappelu, nujakointi, helvetillinen metelöinti, tavaroiden paiskominen ja vastaanväittäminen.

Eikö tää ikinä lopu tai helpota? Mä en jaksa enää...

Älä muuta virka!! Mä oon väsynyt!! Viimiset (teinit ja ukko) meni nukkumaan vasta kahden jälkeen ja ekat oli hereillä (tai no ekana soi klo 06 ukon herätyskello...) puol seiskalta! Mulle ei huonosti nukuttu viis tuntia (näin kauheita painajaisia sen aikaa mitä sain nukuttua...) kyllä riitä minnekkään!

Tokaluokkalaiset lähti pihalle... Kanoja hoitamaan:D Miksi hekään eivät vaan voi nukkua?? Hyvä että menivät pihalle, pikkuset saavat sentään uinua vielä.... Heidät jos herättää kesken unien on mukava päivä edessä;)

Mulla on aika hyvät unenlahjat ja tietty vaan yksi lapsi.. Vetelen sikeitä ihan rauhassa vaikka tuo pirpana herää viikonloppunakin viimestään seiskan aikaan.. Sit vaan lastenohjelmat päälle ja takas unille.. :) Se on aika rauhallinen 4v, leikkii omia leikkejään ihan tyytyväisenä. Tänään uni ei jostain syystä maistu ja pomppasin ylös jo tunti sitten kun avokki lähti töihin. Kahvia pitäs varmaan keitellä..

Meillä on olohuoneessa tv, ja se on meidän makuuhuoneen vieressä. Eli ei auta tv:n päälle laittaminen. Senkin katsominen on nykyään sitä, että kun ohjelmassa alkaa tauko, lapset rupee riehumaan sohvalla ja tönimään toisiaan alas, potkimaan, jne. HUOH.

Meillä taas tyttö ähis ja puhis koko yön sängyssään ja nukkui tosi levottomasti, lopulta otettiin viereen :) no heräs kuitenkin tuossa ennen seittemää :kieh: ite ois voinut vielä nukkua |O

Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Mulla on aika hyvät unenlahjat ja tietty vaan yksi lapsi.. Vetelen sikeitä ihan rauhassa vaikka tuo pirpana herää viikonloppunakin viimestään seiskan aikaan.. Sit vaan lastenohjelmat päälle ja takas unille.. :) Se on aika rauhallinen 4v, leikkii omia leikkejään ihan tyytyväisenä. Tänään uni ei jostain syystä maistu ja pomppasin ylös jo tunti sitten kun avokki lähti töihin. Kahvia pitäs varmaan keitellä..

meillä oli ihan sama homma ennenkuin kuopus syntyi :) ei noita oikein pysty vielä keskenään jättämään telkkaria kattomaan :whistle:

Meillä taas on toisinpäin. Mie nousen aamulla ite aikaisin (klo 5-5.30) ja sen takia haluaisin mennä nukkumaan illalla aikaisin. Mutta lapsi nukkuu aamulla seitsemään sekä päiväunet, joten illalla menee nukkumaan klo 21 jälkeen, jolloin ite oon jo silmät ristissä. Vaihtokauppa oliski hyvä, meidän pojalle teidän pojan heräämistaidot ja teille meidän nukkumiset :D

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Meillä taas on toisinpäin. Mie nousen aamulla ite aikaisin (klo 5-5.30) ja sen takia haluaisin mennä nukkumaan illalla aikaisin. Mutta lapsi nukkuu aamulla seitsemään sekä päiväunet, joten illalla menee nukkumaan klo 21 jälkeen, jolloin ite oon jo silmät ristissä. Vaihtokauppa oliski hyvä, meidän pojalle teidän pojan heräämistaidot ja teille meidän nukkumiset :D

Joo, vaihtoon vaan :D

Mä oon opettanu meidän lapset niin, etteivät aamulla herätä toisiaan. Mut ne kyllä herättää, tai no pienin tietenkin... Mutta ehkä ne sit isompina antaa mun nukkuu pitkään *elättelee toivoa pitkistä unista*

Yhteistyössä