Voipi olla että kuuluisi tuonne ruokaosioon,allergiaosioon tms. mutta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanpoikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanpoikki

Vieras
kysyn nyt kuitenkin tältä puolelta, kun oletettavasti enemmän porukkaa liikkeellä:)
Meillä poika joka oireilee suolella herkästi kaikkeen "väärään" ruokaan. Eli mitään allergiaa ei ole verikokeissa löydetty ja ihossa ei mitään vikaa.
Itkenyt vaan mahaansa vauvasta asti ja nyt ikää jo 2v8kk.
Tuo vauva-ajan oireilu oli selvää refluksia ja todella pahaa sellaista, mutta ei päästy ajoissa hoitoon ja nyt kun vastikään kävimme viimein ph-mittauksessa ja tähystyksessä niin ei löydetty mitään vikaa:(
Tosi raskasta itelle kun odotin että jokin syy tähän vaivaan löytyis. Luulen että meillä on nyt ikä tehnyt tehtävänsä ja siksi tuolla ei mitään löydetty. Vauva-aikana asia olisi takuulla ollut toisin.

Nyt pojalla mennyt yöt vatsan kanssa hyvin jo 3-4vkoa, mutta tänä aamuna heräsi itkemään ja itki pari tuntia kipeää mahaansa. Mietin tietysti pää punaisena että mikä nyt sitten on kun ei kerran refluksia tms.todettu.

Ruokavaliokokeiluja tehty vauva-aikana vaikka millä mitalla eikä mitään apua mistään, joten nyt sitten palaan lähtöruutuun ja yritän miettiä mikä ruoka tän yhtäkkisen mahakipuilun aiheuttaa. Epäilen itse perunaa tämän aamuiseen kipuun....peruna syötiin siis eilen. Mutta sitten toinen voisi olla Läkerol nallepuh-karkki, jossa kaikenmaailan sorbitolit ja muut.

Onko teillä herkkävatsaisia mutta hyvä ihoisia, joilla ei verikokeessa näy mitään. Mitä ruokia syötte....nyt kaipaan hyviä ideoita ja ohjeita.

Kiitos jo etukäteen:) Oon niin väsynyt tähän:(

Yhteistyössä