H
huoh
Vieras
huomasin pari päivää session jälkeen spermaa lakanalla... mies ottaa kumin pois vasta pesulla ollessaan. pelottaa jos se kumi on mennyt rikki ja nyt oonki raskaana... menkat ovat vähän myöhässä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:menkat viikon myöhässä ja ehkäisyä on käytetty...tänään jo meinasin apteekkiin poiketa/
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:menkat viikon myöhässä ja ehkäisyä on käytetty...tänään jo meinasin apteekkiin poiketa/
aika ikävä tunne kun lapsiluku ois niinku täynnä. meille ei vaan oo toistaseks ollu parempaa ehkäisyä... sterilisaatioon pitäis kai pyrkiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:miksi se on muuten nainen jolle se sterilisaatio usein tehhään? miksei se oo se mies? helepompihan se sille on ku naiselle...
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:miksi se on muuten nainen jolle se sterilisaatio usein tehhään? miksei se oo se mies? helepompihan se sille on ku naiselle...
mä en jaksanut sitä miehen epäluuloa että vehje jotenkin menis pilalle kun se tehäänsiksi menin ite.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:miksi se on muuten nainen jolle se sterilisaatio usein tehhään? miksei se oo se mies? helepompihan se sille on ku naiselle...
mä en jaksanut sitä miehen epäluuloa että vehje jotenkin menis pilalle kun se tehäänsiksi menin ite.
no voi vittu mikä mies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eli mies salaa alitajuisesti vielä haaveilee siittävänsä jälkeläisiä... siittä kait siinä on oikeesti kyse...se miehisyys menee...
Alkuperäinen kirjoittaja töpökkä:Tuntuu karseelta lukea, kun ittellä yli vuosi yritystä takana..juupasta juu!!
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä vastaa vielä:Toki yrittäjistä tuntuu pahalle kun toinen ei haluaisi olla raskaana. Elämäntilanne on eri ja kaksi alle 3v. lasta meillä joten uuden aika ei ole nyt. Tsemppiä yritykseen töpökkä!
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:miksi se on muuten nainen jolle se sterilisaatio usein tehhään? miksei se oo se mies? helepompihan se sille on ku naiselle...
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:miksi se on muuten nainen jolle se sterilisaatio usein tehhään? miksei se oo se mies? helepompihan se sille on ku naiselle...
"Mä en ainakaan mikskään eunukiks rupee. Sithän lihookin ihan muodottomaks ..." oli mun miehen kommentit kun ehdotin että josko hänelle tehtäis toimenpide.
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:miksi se on muuten nainen jolle se sterilisaatio usein tehhään? miksei se oo se mies? helepompihan se sille on ku naiselle...
"Mä en ainakaan mikskään eunukiks rupee. Sithän lihookin ihan muodottomaks ..." oli mun miehen kommentit kun ehdotin että josko hänelle tehtäis toimenpide.
![]()
miehet!
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä vastaa vielä:Toki yrittäjistä tuntuu pahalle kun toinen ei haluaisi olla raskaana. Elämäntilanne on eri ja kaksi alle 3v. lasta meillä joten uuden aika ei ole nyt. Tsemppiä yritykseen töpökkä!
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:tuon takia mä päädyin sterilisaatioon.ei tarvi olla paniikissa seksin jälkeen. :hug: sinulle
Alkuperäinen kirjoittaja töpökkä:Tuntuu karseelta lukea, kun ittellä yli vuosi yritystä takana..juupasta juu!!