Voinko vielä syödä tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aamupala: pala leipää + 1 kuppi kahvia + 1 lasi appelsiinimehua

(töissä) Lounas: pala leipää + pieni danone (lasten) jukurttijuoma + omena

Päivällinen: muusia + kalapihvi + kastike

Lisäksi olen juonut n. 2 l vettä

Vieläkö voisin syöd' jotain? Kun olisi nälkä.

Alkuperäinen kirjoittaja wb:
vihanneksia vaikka kilon! porkkanaa esim se täyttää kivasti mahaa

ei oo porkkanaa. Kaikki hedelmätkin oon jo syönyt. (kauppa päivä tiedossa)

yksi olennainen seikka mainitsematta olen raskaana. mutta kyselen koska haluan pitää myös raskausaikana painoni kurissa

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Kuules nyt, missä on kasvikset, hedelmät, vihannekset? Ethän sä ole syönyt läheskään tarpeeksi.

En ole kuules kerennyt. Mä olen ollut tänään TÖISSÄ.

Eikö teillä saa töissä syödä?

saa mutta meillä vain yksi ruokatauko ja sekin pidetään jos keretään ja siinä kerkiää istua max 10min :/

Mutta kai sä muistat sen tosiasian että kunnolla saa syödä kunhan syö kunnon ruokaa?
Kai sulla olis ollut mahdollisuus syödä reilumpi aamiainen kotona?
Käyn mäkin töissä mutta saan syötyä vaikka työn lomassa ruuan ja terveellisiä välipaloja, hedelmiä yms.

Mutta kai sä muistat sen tosiasian että kunnolla saa syödä kunhan syö kunnon ruokaa?
Käyn mäkin töissä mutta saan syötyä vaikka työn lomassa ruuan ja terveellisiä välipaloja, hedelmiä yms.

aamuisin EI maistu mutta syön edes jotain että jaksan. Olen ravintolassa töissä EN voi mutustella ruokaa samalla kun teen sitä muille. Äärimmäisen epähygienistä. Vai halusitko sä et sun ruokas laittaja mussuttaa samalla kun laittaa sun ruokaas.?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

aamuisin EI maistu mutta syön edes jotain että jaksan. Olen ravintolassa töissä EN voi mutustella ruokaa samalla kun teen sitä muille. Äärimmäisen epähygienistä. Vai halusitko sä et sun ruokas laittaja mussuttaa samalla kun laittaa sun ruokaas.?

Ok, kaikki ei pysty aamulla syömään. En tosin itsekään mutta syön töissä sitten kahvitauolla joskus puuroakin.
Juu en haluaisi että kukaan syö samalla kun laittaa ruokaa mutta se mitä mä haluaisin, olisi että pystyisit pitämään kunnon tauot jos sellaiset sulle sopimuksen mukaan kuuluu.

Yhteistyössä