G
göö
Vieras
Tyttöni on 4v ja siskontyttö on 11. Hän on meillä viikon ja tänään ensimmäinen päivä. Tytöt olivat aamupäivällä yhdessä pihalla ja nyt iltapäivällä siskontyttöni oli kaverustunut naapurin tyttöjen kanssa. He ovat 7 ja 4. Kävivät kerran ovella ja siskontyttöni sanoi, että mun tyttö haluaa sisään, joka huomattuaan ettei serkkunsa oo jäämässä lähti myös mukaan vielä. Toisella kertaa tulivat ja siskontyttö sanoi et NYT se haluaa sisään ja hän menee naapuriin leikkimään. Pikapyrähdyksellä kävi hakemassa petshoppinsa ja ulos. Tässä vaiheessa tyttöni pahoitti mielensä, että haluaisi mukaan myös, eikä hän halunnut yhdessä sisään vaan luuli että kaikki tulee, koska serkkunsa oli kysynyt haluaako mennä kotiin.
Siskontyttöni on aina ollut vähän lieroskeleva eikä häikäile toimia arveluttavasti oman etunsa edessä.
En viitsinyt lähteä enää ovelle rimputtelee, koska tyttöni ei ole siellä kylässä ollut (koska ei ole vielä iässä, että kulkisi yksin ulkona tai sopisi itse kyläilyistä, kuten serkkunsa). Tuli vähän paha mieli oman tyttöni puolesta, koska on odottanut serkkuaan kylään ja leikkimään hänen kanssaan. Nyt hänet salakalavasti "feidattiin", vaikka porukassa olisi ollut ikätoverikin.
Mietin tässä, että mitä teen? Olisiko serkun pitänyt ottaa mun tyttöni mukaan, vain onko väärin vaatia "roikottamaan" pienempää mukana. Eli annanko sitten koko viikon heilua uusien kavereiden kanssa ja on tyttöni seurana kun itselleen sopii. Jotenkin ei tunnu reilulta, että korkeasaaren reissut, heurekat, lintsit yms kelpaisi, mutta sitten ei voi serkkunsa kanssa leikkiä.
Toisaalta heillä on toki paljon ikäeroa ja siskontyttökin on nuori vielä.
En viitsinyt lähteä enää ovelle rimputtelee, koska tyttöni ei ole siellä kylässä ollut (koska ei ole vielä iässä, että kulkisi yksin ulkona tai sopisi itse kyläilyistä, kuten serkkunsa). Tuli vähän paha mieli oman tyttöni puolesta, koska on odottanut serkkuaan kylään ja leikkimään hänen kanssaan. Nyt hänet salakalavasti "feidattiin", vaikka porukassa olisi ollut ikätoverikin.
Mietin tässä, että mitä teen? Olisiko serkun pitänyt ottaa mun tyttöni mukaan, vain onko väärin vaatia "roikottamaan" pienempää mukana. Eli annanko sitten koko viikon heilua uusien kavereiden kanssa ja on tyttöni seurana kun itselleen sopii. Jotenkin ei tunnu reilulta, että korkeasaaren reissut, heurekat, lintsit yms kelpaisi, mutta sitten ei voi serkkunsa kanssa leikkiä.
Toisaalta heillä on toki paljon ikäeroa ja siskontyttökin on nuori vielä.