Ä
ähpuh
Vieras
Tiedän, ettei ole kovin terveellistä. Koko raskauden aikana en oo syöny ja nyt kävi tekee mieli :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Mitä ajattelet hamppariaterian sinulle tai sikiölle tekevän?
Niin mutta se majoneesi, saako majoneesia syödä?
Niin mutta se majoneesi, saako majoneesia syödä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Mitä ajattelet hamppariaterian sinulle tai sikiölle tekevän?
Lähinnä noita majoneesi juttuja mietin.
Lähinnä ehkä se epäterveellisyys ahdistaa eniten.. blaah.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Mitä ajattelet hamppariaterian sinulle tai sikiölle tekevän?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Niin mutta se majoneesi, saako majoneesia syödä?
Mä olen syönyt majoneeseineen kaikkineen, cheddaritkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Oon syönyt monta kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Mitä ajattelet hamppariaterian sinulle tai sikiölle tekevän?
Toki voit tilata myös ilman majoneesia jos mietityttää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Niin mutta se majoneesi, saako majoneesia syödä?
Mä olen syönyt majoneeseineen kaikkineen, cheddaritkin.
Mikä siinä cheddarissa nyt on sit? Hitto pysy edes perässä missä on mitäkin vikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:voi, mutta tàrkeàà ettà pihvi on kypsà ja jos salaatin lehti vàlissà, pesty kunnolla