Voinko sulkea huutonet kohteeni,vaikka hv ei ylittynyt??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h

Vieras
Kohteen pitäisi sulkeutua vasta ensi viikolla ja siinä on hv, joka ei vielä ylittynyt, niin voinko sulkea kohteen, vaikka siinä on useampi huuto? Ystäväni nimittäin haluaisi ostaa vaatteet ihan mukavalla hinnalla, niin ajattelin ettei tarvitse postin kanssa venkslata.

ystäväsi voisi kirjautua huutonettiin ja huutaa kohdettasi, sitten sulkisit sen ja myisit hänelle vaatteet (sopimallanne hinnalla). Itse tekisin noin, vaikka ihan laillista on myös sulkea kohde nytkin ja ilman seurauksia. Itse vaan ajattelen korkeimman tarjonnutta, että luulee sinun olevan valmis myymään sillä hintaa paketin hänelle. Minusta jotenkin "kökköä" toimia noin.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
taidatte kyllä olla ihan sama kyseliä!!!

No onkohan sillä sitten merkitystä, laitoin vain että olen eri kyselijä kun en viitsinyt ap:eena kysyä omaa kysymystäni. Olen vain juuri alottanut ton huutonetin ja on paljon sellasia juttuja mitä en tiedä, niinkuin eilen voitin yhden huudon ja en tiennyt että siinä viestissä voi tulla jo mukana pankkitilinnumero, luin sitten aamulla tarkemmin ja sain maksettua huutoni. Uutta pitää aina vähän opiskella ja kysellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Eikö:
ystäväsi voisi kirjautua huutonettiin ja huutaa kohdettasi, sitten sulkisit sen ja myisit hänelle vaatteet (sopimallanne hinnalla). Itse tekisin noin, vaikka ihan laillista on myös sulkea kohde nytkin ja ilman seurauksia. Itse vaan ajattelen korkeimman tarjonnutta, että luulee sinun olevan valmis myymään sillä hintaa paketin hänelle. Minusta jotenkin "kökköä" toimia noin.

Eihän se voi luulla et ap sen myis sille sillä hintaa kun hv ei oo ylittynyt.

Voi sulkea ihan huoleti. :)

Yhteistyössä