voinko saada potkut tästä syystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
kun olen pois vähän väliä lasten takia.
viimeksi noin 2vko sitten 1 pv ja nyt ois tilanne se ,että taas toinen likka on 40 asteen kuumeessa ja yskää ja nuhaa pukkaa, mutta siis kysymys kuuluu voinko saada kenkää ,kun olen ollu nyt tän syssyn pois noin 6 pv. lasten sairauksien takia

mua vaan pelottaa soittaa töihin,kun olen sijaisena ja meille on tosi vaikeata saada ketään ..... mutta ei kai se ole mun vika se. olin viimeksikin vaan 1 pv pois vaikka lääkäri kirjoitti 3 pv.

soitin töihin.... mä arvasin tän,että vastaukseksi tulee oi voi. on muutenkin vähän henkilökuntaa,mutta syytönhän mä tähän olen jos likka sairastaa ja ,kun sen nyt joka tapauksessa tie,että syksystä tulee vaikea,kun on paha infektioastma,niin saa olla koko ajan varuillaan,koska tulee taas kunnolla kipuseksi,että lähdetään taas hengittelemään sairaalaan. tänään oltiin muutaman tunnin,mutta päästi yös kotiin. sen takia en haluis leikkiä yhtään lapseni terveydellä.

kuten muutkin tossa yläpuolella kirjotti,et voi saada potkuja..meillä töissä aikanaan ihmisiä,jotka olivat "kipeinä" pari kolme pvää/vko..Eihän sille mitään voi,jos sairastuu..Meilläkin töissä joidenkin ihmisten kohdalla oli samanlainen asenne,kun ilmoitti poissaolostaan..

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
soitin töihin.... mä arvasin tän,että vastaukseksi tulee oi voi. on muutenkin vähän henkilökuntaa,mutta syytönhän mä tähän olen jos likka sairastaa ja ,kun sen nyt joka tapauksessa tie,että syksystä tulee vaikea,kun on paha infektioastma,niin saa olla koko ajan varuillaan,koska tulee taas kunnolla kipuseksi,että lähdetään taas hengittelemään sairaalaan. tänään oltiin muutaman tunnin,mutta päästi yös kotiin. sen takia en haluis leikkiä yhtään lapseni terveydellä.

Älä välitä noista voivotteluista se ei todellakaan ole sun vika et laps sairastaa. Meillä pojalla tuo infektioastma ja on nyt parina päivänä annettu avaavaa lääkettä et ois helpompi hengittää... Kannattaa pyytää resepti että saatte kotiin ton lääkityksen niin ei tartte aina sairaalaan mennä. Mekin laukattiin monet kerran sairaalalla hengittelemässä lääkettä ennenkuin saatiin kotiin lääkitys.

mennään taas huomenna hakemaan ventolinea ,kun pullon pohja rupeaa näkymään jo ,niin vois sitä kysyä jos saataiskin sellaista "kunnon lääkettä"

luulis nyt ,että hoitoalalla olevat ihmiset tajuavat ,että olen pois vaan ja ainoastaan syystä ,mutta ei .ei ne enää sitä muista ,kun omat lapset olivat pieniä ,kun siitä ruppee olemaan jo 15v aikaakin. nyt tää vaan on mun elämää tää lasten sairastelu ja olen pahoillani ,että jousun olee pois. onhan noilla isäkin ,mutta kyllä mä haluan olla kotona ,kun lapset on kipeänä. siis sanoin ,että huomiseen iltaan en tule ,mutta tulevaan yö vuoroon voin tulla ,kun on tuo isäntä kotona. ... mutta ei tainnu vastaus maittaa tippaakaan ,kun tuli vaan syvä huokasu. huoh

Mun ex sai potkut, kun oli niin paljon poissaoloja! 'yh-isä' ja 2 lasta, jotka sattu sairastelemaan koko viime syksyn ja talven. Ja tietysti aina eri aikaan...
Tätä asiaa ajetaan tietysti liiton lakimiesten kanssa oikeudessa, mut se prosessi on piiitkä... :headwall:
Laillista se ei ole, mutta kyllä siitäkin voi potkut saada. |O :headwall:

Yhteistyössä