"tyhmä"
Vai onko ne vaan kortteihin? Montako tarttee yhteen kirjeeseen? Mihin asti joulupostimerkkejä voi käyttää?
Askartelen joka vuosi kortit itse. Tuohon punaseen kuoreen menis maks. korttia. Me lähetetään vuosittain n. 35 korttia. Aina olen vaan pudottanu pelkät kortit kuorissa joko postin laatikkoon tai vieny postiin. Ihan ilman sitä punasta kuorta. Ja hyvin on aina menny perille. Ps. Olen varmistanut asian postista, en siten riko mitään lakia..Ne joulumerkillä menevät kuoret pitää olla nimenomaan siinä punaisessa postin joulukuoressa, mutten ne ei kyllä taida liikkua mihinkään.. Ja niiden joulumerkillä menevien postien piti olla lähetettynä 15.12. mennessä. Kyllähän se joulumerkki vieläkin käy, mutta siihen pitää jostain hommata se 20 senttiä lisää maksua, esim. postista saa 10 sentin merkkejä..
Höpö höpö, joka vuosi olen joulukortit kirjeessä lähettänyt, ilman punaista kuorta ja joulumerkeillä varustettuna, hyvin on perille menneet.Ne joulumerkillä menevät kuoret pitää olla nimenomaan siinä punaisessa postin joulukuoressa, mutten ne ei kyllä taida liikkua mihinkään.. Ja niiden joulumerkillä menevien postien piti olla lähetettynä 15.12. mennessä. Kyllähän se joulumerkki vieläkin käy, mutta siihen pitää jostain hommata se 20 senttiä lisää maksua, esim. postista saa 10 sentin merkkejä..