Voinko ottaa näitä särkylääkkeitä yhtä aikaa tai lähes yhtä aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermot menee

Vieras
Neljäs viesti nyt mitä yritän laittaa kun aina menee spämmifiltteriin!!!

Eli voinko ottaa b urana 800mg ja m iranax 550mg yhtä aikaa tai lähes yhtä aikaa. Yksistään ei tule tarvittavaa lievitystä kipuun, kaksi m iranaxia auttaa melko hyvin. On vain niin kamala hammassärky eikä siihen saa viikonloppuna apua kuin noista särkylääkkeistä joita mulla sattuu olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29985481:
et saa ottaa yhtäaikaa.
miranaxin kanssa voi panadolia käyttää mut ei buranaa missään tapauksessa, ja miranaxiakin sen 2 päivässä.

Miranaxin määräyksessä on, että 1-3 päivässä. En mä saa mistään panadolia viikonlopun aikana. :(

[QUOTE="a p";29985494]Miranaxin määräyksessä on, että 1-3 päivässä. En mä saa mistään panadolia viikonlopun aikana. :([/QUOTE]

sit on vaan pärjättävä joko buranalla tai miranaxilla

[QUOTE="a p";29985494]Miranaxin määräyksessä on, että 1-3 päivässä. En mä saa mistään panadolia viikonlopun aikana. :([/QUOTE]

ok, no sit tietysti eriasia

mulle lääkäri pitkin hampain anto luvan ottaa 2½ miranaxia päivässä kipuihin.

Oliko tuosta nyt suurtakin haittaa, että otin buranan ja miranaxin noin lähekkäin toisiaan? Ystävä onneksi löysi kaapistaan 5 panadol 400mg, että jos niiden avulla pärjäisin maanantai aamuun asti!

Ei todellakaa buranaa ja miranaxia yhtäaikaa tai edes lähes yhtäaikaa. Ihmisiltä iha perusasiat hukas.. Miten olis soitto vaikka sinne omaan tk:hon tai vastaavaan tälläsen asian kans?!

[QUOTE="a p";29985547]Oliko tuosta nyt suurtakin haittaa, että otin buranan ja miranaxin noin lähekkäin toisiaan? Ystävä onneksi löysi kaapistaan 5 panadol 400mg, että jos niiden avulla pärjäisin maanantai aamuun asti![/QUOTE]

Ei ole 400milligrammaista Panadolia.

Mä oon kans saanu tuon max 2,5 tablettia Miranaxia päivässä (550mg). Tosiaan ei saa ottaa yhtäaikaa, jompaa kumpaa vain. Panadolia seuraksi. Niitä voi ottaa yhtäaikaa buranan tai miranaxin kanssa.

Te jotka kysytte lääkeannoksia kipuunne ym täältä.Saatte vastauksia, USKOTTEKO OIKEESTI HLÖ JOKA ANTAA VASTAUKSEN on asiantunteva hlö. Miettikää nyt hiukan, moni voi täällä ihan mustana vastaa mitä vain,joku oikeesti hädissään uskoo Se täällä n huonoa kun kuka vaan voi vastata ja uskoo.
Jos haluatte oikean vastauksen tai tarkistaa oikeisuuden ,kysykää omalta terveyskeskukselta

Te jotka kysytte lääkeannoksia kipuunne ym täältä.Saatte vastauksia, USKOTTEKO OIKEESTI HLÖ JOKA ANTAA VASTAUKSEN on asiantunteva hlö. Miettikää nyt hiukan, moni voi täällä ihan mustana vastaa mitä vain,joku oikeesti hädissään uskoo Se täällä n huonoa kun kuka vaan voi vastata ja uskoo.
Jos haluatte oikean vastauksen tai tarkistaa oikeisuuden ,kysykää omalta terveyskeskukselta

Kyllä mä sen tiedän, että buranaa ja panadolia voi ottaa yhtä aikaa.

Uusimmat

Yhteistyössä