voinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenska89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jenska89

Uusi jäsen
03.02.2009
8
0
1
menkat on nyt noin 8pvä myöhässä normaalista kierrosta :) oon tehny 2 raskaustestiä.. ensimäisen tein heti ekana päivänä kun menkat jäi pois ja toisen kun menkat oli myöhäs 5pvä.. "raskausoireita" on vain samalainen mahakipu kuin menkat alkais ja tissien turpoaminen voin kyllä olla vainoharhainenkin =) toivottavasti jollaki olis kokemusta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jenska1989:
menkat on nyt noin 8pvä myöhässä normaalista kierrosta :) oon tehny 2 raskaustestiä.. ensimäisen tein heti ekana päivänä kun menkat jäi pois ja toisen kun menkat oli myöhäs 5pvä.. "raskausoireita" on vain samalainen mahakipu kuin menkat alkais ja tissien turpoaminen voin kyllä olla vainoharhainenkin =) toivottavasti jollaki olis kokemusta :heart:

menkkatyyliset kivut voi johtua myös synnytyksen käynnistymisestä, sellai monella käynnistyy

Oletko lopettanut hormooni ehkaisyn lahiaikoina? Jos olet voi menna aikaa ennen kuin kierto tasoittuu, joten otahan rauhallisesti. Jos ei kuukautisia kuulu niin testaa uudestaan vaikka viikon paasta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko lopettanut hormooni ehkaisyn lahiaikoina? Jos olet voi menna aikaa ennen kuin kierto tasoittuu, joten otahan rauhallisesti. Jos ei kuukautisia kuulu niin testaa uudestaan vaikka viikon paasta

Ehkä se johtuu niistä mormooneista. Jos on lähiaikoina käynyt.

;) Ärsyttävä vastaus mut joo, tottakai voit olla raskaana jos oot seksiä harrastanut.
No mut, mulla on molemmissa raskauksissa kestänyt melko kauan että oon raskaustestissä saanut plussan, oisko molemmissa tapauksissa tullut vasta kun menkat oli pari viikkoo myöhässä. Tiedän pari tapausta jotka ei raskaustesteillä oo ikinä saanut plussaa, ainoastaan verikokeissa on raskaus vahvistettu.

Mulla on ollu menkkakipuja siitä lähtien ku menkkojen olis pitäny alkaa, vai oliko jo pari päivää ennenki... Kuitenki. Nyt alkaa vähentyä, rv 5+6. Että ainaki semmone voi oire olla.