voinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana(ko)?

Vieras
Elikkäs mulla viimeisimmät kuukautiset alkoi 17.11 ja nyt ehkä viikon verran (?) ollu hirveetä yökötystä, nännit kipeät, ruoka ei maistu, olo on kuin ois jalkapallon nielassu.. Voiko siis mahdolliset raskausoireet alkaa näin aikasin? Uskallanko huomenna ottaa viiniä illanistujaisissa?

Eikös se oo aika aikasta tehdä testi jos menkkojen pitäisi alkaa vasta 15-17pvä? Voi että ku mä niin haluisin oman pienen vauvan, ehkä tää on luulosairautta, yritetty jo 7kk :(

Jos on selviä oireita ja haluat kovasti vauvan, niin sinuna jättäisin juomatta, tuskin se jälkeenpäin harmittaa. kokeile testata herkällä testillä aamuvirtsasta.

Alkuperäinen kirjoittaja raskaana(ko)?:
Eikös se oo aika aikasta tehdä testi jos menkkojen pitäisi alkaa vasta 15-17pvä? Voi että ku mä niin haluisin oman pienen vauvan, ehkä tää on luulosairautta, yritetty jo 7kk :(

Jos sun mensut alkaa tollon, niin sulla on ollu ovis tod näk joskus 3 päivä. Eli nyt ois kuusi päivää oviksesta (noin). Riippuu luteaalivaiheen pituudesta.

Älä suotta testaa, ei mikään testi näytä tossa vaiheessa. Vaikka hedelmöityminen ois tapahtunukaan, niin ei välttämättä oo ees kiinnittyny.

Ja en usko että tossa vaiheessa ois noin vahvoja oireita, olit sitten raskaana tai et. Jäitä hattuun nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Jos on selviä oireita ja haluat kovasti vauvan, niin sinuna jättäisin juomatta, tuskin se jälkeenpäin harmittaa. kokeile testata herkällä testillä aamuvirtsasta.

tai juo vaan lasillinen. sillä ei kyllä saa mitään vaurioita aikaseks.

Jos sulla on viikon verran ollu jo noita oireita, niin en usko että ne liittyy raskauteen mitenkään. Ottaen huomioon ettei sulla taida olla vielä viikkoa oviksestakaan välttämättä?

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana(ko)?:

Jos sun mensut alkaa tollon, niin sulla on ollu ovis tod näk joskus 3 päivä. Eli nyt ois kuusi päivää oviksesta (noin). Riippuu luteaalivaiheen pituudesta.

Älä suotta testaa, ei mikään testi näytä tossa vaiheessa. Vaikka hedelmöityminen ois tapahtunukaan, niin ei välttämättä oo ees kiinnittyny.

Ja en usko että tossa vaiheessa ois noin vahvoja oireita, olit sitten raskaana tai et. Jäitä hattuun nyt.

mulla kyllä oli noin aikaisessa vaiheessa raskausoireita. ei sillä juomisella mitään haittaa varmaan saa aikaiseksi, itselle vaan parempi mieli, jos raskaus on alkanut ja jättää juomatta tai juo lasillisen.

Yhteistyössä