Voinko olla raskaana? Voiko eri raskauksissa olla eri oireet samalla naisella? Etenkin ennen plussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Odottelin menkkoja eilen, mutta niitä ei ole näkynyt...

Yleensä pari päivää ennen menkkoja tulee pyyhkiessä kellertävää/ruskeaa vuotoa.
Rinnat on kipeät, mitä ne ei koskaan ole ennen menkkoja.
Alavatsaa on juilinut välillä eilisestä asti, kuten ennen menkkoja yleensäkin. Alaselkä on myös kipeä.

Voiko nämä olla raskausoireita?

Tein erittäin herkän raskaustestin ke aamuna, joka oli totaalisen negatiivinen.
Join neljä lasia (12 tai 16 cl?) viiniä toissa iltana, koska en ainakaan usko olevani raskaana.

Mulla on kaksi raskautta takana ja ne oli ihan erilaiset alusta alkaen. Poika tuli kummallakin kerralla.

Kannattaisiko odotella muutama päivä ennen seuraavaa testiä?

[QUOTE="voi";27862774]Mulla on kaksi raskautta takana ja ne oli ihan erilaiset alusta alkaen. Poika tuli kummallakin kerralla.

Kannattaisiko odotella muutama päivä ennen seuraavaa testiä?[/QUOTE]

Pitää maanantaina testata, jos ei menkkoja kuulu vlopun aikana...

4 alkuraskautta ovat olleet täsmälleen samanlaisia, niistä kaksi keskenmenoa tosin. Nyt odotan toista lasta jo ylipuolin välin ja alkuraskauden jälkeen nämä kaksi raskautta ovat olleet hyvin erilaisia oireiden perusteella.

Voi olla eri oireet, todellakin. Itse kaksi raskautta kokeneena tiedän. Esikoisen kanssa olo oli kuin en raskaana olisi ollutkaan. Alkuraskaus meni täysin ongelmitta, toisen kanssa taas oli päinvastoin. Iltaisin varsinkin oli huono olo lähes päivittäin, muttei niin paha että olisin joutunut oksentelemaan.

Molemmissa raskauksissa tosin ennen plussaa jotenkin tuli vain sellainen "tunne", että nyt ei ole kaikki ns. normaalisti. Jotenkin osasin aavistaa että olen raskaana, jo ennen testiä. Kuulostaa ehkä hullulta, mutta kuitenkin.

Yhteistyössä