Höps, eikä jämähdä. Eihän kunnon paistinpannuissakaan ole teflonpintaa.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Muista ettei siinä sun kattilassa välttis ole teflon pintaa niin se jauheliha saattaa jämähtää äkkiä siihen...
Ai jos kuumaan metallikattilaan lyöt jauhelihan ilman rasvaa..Sopii käydä kokeilee, jämähtää aika pirun nopeesti...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höps, eikä jämähdä. Eihän kunnon paistinpannuissakaan ole teflonpintaa.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Muista ettei siinä sun kattilassa välttis ole teflon pintaa niin se jauheliha saattaa jämähtää äkkiä siihen...
jos sulla on esim snelmannin jauhelihaa, niin turha laittaa rasvaa!!! siis halpa jauheliha-ei tarvii rasvaa teräskattilassakaan.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mua saa nauraa :ashamed:
Ei tuossa ole teflonia, mutta jos mä sitten laitan rasvaa. Kiitti vinkistä...ois jäänyt rasvat muutoin laittamatta :ashamed:
No ei kai kukaan ole niin pösilö että tyhjän kattilan kuumentaa tulikuumaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Ai jos kuumaan metallikattilaan lyöt jauhelihan ilman rasvaa..Sopii käydä kokeilee, jämähtää aika pirun nopeesti...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höps, eikä jämähdä. Eihän kunnon paistinpannuissakaan ole teflonpintaa.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Muista ettei siinä sun kattilassa välttis ole teflon pintaa niin se jauheliha saattaa jämähtää äkkiä siihen...
Kaikki Suomessa myytävä suomalainen jauheliha on hyvälaatuista. Hinta perustuu siihen onko kyseessä sian, sika-nauta-, vai naudan jauheliha ja mistä osista ruhoa tehty. Mitä rasvattomampaa sen kallimpaa ja nauta kallimpaa kuin sika/porsas. Vähärasvainen jauheliha on joidenkin mielestä helpompi paistaa jos käyttää paistossa öljyä. Hyvin rasvainen jauheliha ei vaadi öljyä sitten ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Atrian naudan jauhelihaa mulla on...en mä tiedä onko se halpajauhelihaa vai ei :/ Ei se paljon kyllä maksanut
sitten vaatii tilkan öljyä pohjalle. ja varmaan oli kallista, kun toi snelmanni on 1,69e aina pyllykaupoissaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Atrian naudan jauhelihaa mulla on...en mä tiedä onko se halpajauhelihaa vai ei :/ Ei se paljon kyllä maksanut
Pitäisköhän munkin koittaa ettiä tunmerkkisiä koneita...jos niiden avulla sujuis kokkailu vieläkin paremminAlkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
chef, mä ajattelin tänään sua ja sun kokkailuja kakkupohjaa vatkatessani, kun satuin huomaamaan että meidän sähkövatkaimen merkki on osuvasti Chef
Mutta onneksi kakkupohja onnistui kuitenkin ihan hyvin =)