Voinko mä laihtua 7-8kg juhannukseksi näistä mitoista? Mitä veikkaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvauksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arvauksia

Vieras
Pituutta 170cm ja painoa 71kg. Makea ja rasvainen maistuu päivittäin. Äskenkin meni taas litra jädeä tuosta noin vaan ja päivällä pari viineriä kahvin kanssa, pari riviä suklaata. Mutta oikea ruoka, jota syön, on kohtuu terveellistä ja kohtuullisia annoksia (siksi en varmaan olekaan tämän isompi).

KUinka paljon mahdollista pudottaa kuukaudessa, jos nyt jättäisin kokonaan epäterveelliset herkut pois ja siirtyisin käsittelemättömään, puhtaaseen ja vähähiilariseen ravintoon? En kylläkään kokonaan hiilarittomaan. Sit aina aamulla lenkille.

Aika jännä, että itsekin syön perusterveellisesti, mutta herkkuja tulee sitten mätettyä ja paino 100 kg samalla pituudella. Tasan ei käy painon jakautuminen.

[QUOTE="minä";23780274]Aika jännä, että itsekin syön perusterveellisesti, mutta herkkuja tulee sitten mätettyä ja paino 100 kg samalla pituudella. Tasan ei käy painon jakautuminen.[/QUOTE]

Lisään kyllä, että nuo mitat minullakin oli 20 vuotiaana, nyt 35 nämä. Eli jos olet parikymppinen, niin muuta niitä tottumuksia jo nyt, laihduttaminenkin on niin paljon helpompaa nuorempana.

Mulla ei paino tippunu mihinkään vaikka jätin herkut pois. Joudun vahtimaan ja laskemaan joka ikisen suupalan että jotain tapahtuu. Ja ylipainoa vieläkin noin 25 kg. Itku meinaa tulla tän homman kans.

Voit kyllä! Mulla lähti parissa/kolmessa viikossa ainaskin 6kg, mutta ei kovin terveellisellä tavalla. En voinut syödä juurikaan mitään, parhaimmillaan muutaman kirsikkatomaatin pvässä.. Meillä tapahtui lähipiirissä semmonen juttu, että sain jonkinlaisen ahdistuskohtauksen, ja sen seurauksena jatkuva kuvotus.. Nyt kiloja lähtenyt jo kait 15, ja nyt onkin helppo ollut vähentää syömisiään, ja syödä terveellisemminkin.. Mutta siis, mahdollista on, tosin kilot voi tulla nopsaan takasinkin, jos sitten tilanne pääsee normaalimmaksi.

[QUOTE="minä";23780286]Lisään kyllä, että nuo mitat minullakin oli 20 vuotiaana, nyt 35 nämä. Eli jos olet parikymppinen, niin muuta niitä tottumuksia jo nyt, laihduttaminenkin on niin paljon helpompaa nuorempana.[/QUOTE]

Joo, mulla ikää siis 28v.

Voit kyllä! Mulla lähti parissa/kolmessa viikossa ainaskin 6kg, mutta ei kovin terveellisellä tavalla. En voinut syödä juurikaan mitään, parhaimmillaan muutaman kirsikkatomaatin pvässä.. Meillä tapahtui lähipiirissä semmonen juttu, että sain jonkinlaisen ahdistuskohtauksen, ja sen seurauksena jatkuva kuvotus.. Nyt kiloja lähtenyt jo kait 15, ja nyt onkin helppo ollut vähentää syömisiään, ja syödä terveellisemminkin.. Mutta siis, mahdollista on, tosin kilot voi tulla nopsaan takasinkin, jos sitten tilanne pääsee normaalimmaksi.

Tässä ei nyt taidettu ihan tarkoittaa tätä.. Tai ymmärsin, että voiko terveellisellä ja sopivan niukalla, mutta riittävällä ravinnolla laihtua tuon verran tietyssä ajassa. Tokihan syömättömyydellä laihtuu, mut se ei ole fiksua.

Itse melkein samoissa mitoissa ja uskoisin, että helposti voi lähteä 5-8kg tuossa ajassa, riippuen liikunnan määrästä ja siitä, onnistutko pitämään herkuttelun kurissa. Jos onnistut ja syöt muutenkin hyvin, niin joo, voi luvata, että ainakin vähintään 5 kiloa lähtee.

Jos olisit hoikka, niin voisi olla mahdotonta, mutta nyt kun olet miltei ylipainoinen, niin pudottaminen helpompaa. Herkut vaan kaupan hyllylle.

Miksi pitää saada noin hurja määrä pois noin nopeasti? Ethän ole edes ylipainoinen, vaan ihan normaali ja tuskin ne kilot on edes tulleet hetkessä. TIetysti olisi myös hyvä erottaa syömällä hankittu lihominen iän tuomista kiloista, ethän ole enää teini, joten kehon massa lisääntyy luonnoillisestikin. Että onko laihtumiselle sitten oikeaa tarvetta. Sinuna en lähtisi kovasti laihduttelemaan, ehkä joku pari kiloa saattaa olla ok. Jos haluat pudottaa enemmän, niin varaisin aikaa ainakin puoli vuotta, hiljaa hyvä tulee. Kuukaudessa jos yrität tuollaisen määrän pudottaa, niin menet vaan huonoon kuntoon ja sairastut.

Jos jätät huonot hiilarit (=valkoiset jauhot, perunat, pastat, riisit sekä sokerin) pois kokonaan ja hieman katsot paljonko syöt muutenkin, voi hyvinkin olla mahdollista.

Itse saman pituinen, ja mulla paino kaksi viikkoa sitten reilu 76kg. Kahden viikon jälkeen tippunut n. 4,5kg. Syön noin 1200kcal päivässä, ei huonoja hiilareita, kokonaisuudessaankin hiilareita tulee vain noin 60-100g päivässä. Liikuntaa en ole vielä voinut lisätä (arkiliikunnan lisäksi), pikkuisen flunssaa, joka näyttää nyt kyllä helpottavan.

Onhan tässä vielä juhannnukseen aikaa melkein 6 viikkoa, joten hyvin mahdollista, mutta onko noin montaa kiloa välttämättä tarpeellista, en tiedä. Itselleni painon ollessa 63kg olin jo melkein liian laiha, mutta siinä olikin monta kiloa lihasta ja olin tosi kiinteä. Sama olisi nyt tavoitteena, tai siis tavoite noin 65 kilossa ja kiinteässä kropassa. Varasinkin juuri tutustumisaikaa läheiselle salille, salilla se viimeksikin onnistui. (Ja syy miksi en enää paina tuota, olen tehnyt kaksi lasta lisää tässä välissä, ja treenaminen on jäänyt...)

Yhteistyössä