VOinko mä kutsua hinaajan hinaamaan vieraan auton mun parkkipaikalta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsä kaura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kypsä kaura

Vieras
joku tollo parkkeeraa mun tolppapaikalle meidän taloyhtiön pihassa, ilmeisesti jonkun vieras koska auto on harvakseltaan siinä. Laitoin lapun tuulilasiin että paikka on varattu ja voi parkkeerata autonsa vieraspaikalle. Jos se nyt vielä siihen ilmestyy niin voinko soittaa hinaajan auton omistajan laskuun että se vie auton pois, vai mitä mä teen. Alkaa kypsyttää. Talvikin tulee, entä jos se auto on taas siinä näin illalla, kuten tänään, ja pitäis saada auto lämmittäjään kun aamulla aikainen lähtö?? Oon KYYYPSÄ :kieh:

Mä soitin suutuspäissäni kerran poliisille kun oli kaupan pihassa ääliö parkkeerannut autonsa mun auton viereen niin, ettei repsikan puolelta päässyt autoon eikä autoa mahtunut peruuttamaan pois. Meitä oli siis enemmän kuin kuski ja oli vielä pakasteet kauppakassissa.. Meni ehkä vartti kun ylläripylläri pukumies tuli mersunsa siirtämään pirun vihaisena. Vissiin korpes kun kytät soitteli perään, mutta toimi :D

Ota selville auton omistajan yhteystiedot rekkarin perusteella, ja laita viesti tai soita. Kerro, että hinaaja tulee viemään auton helvettiin sun piikkiin ellei ala menemään jakeluun että paikka on varattu ! :P

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24736518:
soitto isännöitsijälle?

ei taida isännöitsijä enää vastata tähän aikaan. Yleensä auto on ilmestyny siihen jos ollaan illalla poissa, nytkin tultiin kotiin klo21 nii oli tullu siihen ja jouduin ite ajaa vieraspaikalle. Että mua ottaa aivoon.

Mistä saa selville auton rekkarin avulla sen omistajan, jostain netistä vai mistä? Kertokaa joku, otan kyllä selvää.

No ei siihen ihan hinaajaa tarvita, varmaan hinausauto riittäis :D. Mutta soita Trafin palvelunumeroon ja selvitä kenen auto on. Soita auton omistajalle ja kerro että hänen autonsa on sinun autosi paikalla. Tai jos haluut ilkeillä niin ajat oman auton tämän vieraan auton perään niin ettei pääse paikalta pois ;).

Viimeksi muokattu:
Mä joskus otin selville samassa tilanteessa omistajan. Tavoittelin sitä useamman tunnin ja laitoin lopulta lapun lasille ja sain siitä kauheat haukut ja huudot. Henkilö oli kyläilemässä kaverillaan meidän taloyhtiössä eikä tiennyt mihin laittaa auton kun ei ollut vieraspaikkoja vapaana... Niin rasittavaa! Onneksi muutettiin pian sen jälkeen rivariin, jossa oma piha.

[QUOTE="aapee";24736542]ei taida isännöitsijä enää vastata tähän aikaan. Yleensä auto on ilmestyny siihen jos ollaan illalla poissa, nytkin tultiin kotiin klo21 nii oli tullu siihen ja jouduin ite ajaa vieraspaikalle. Että mua ottaa aivoon.

Mistä saa selville auton rekkarin avulla sen omistajan, jostain netistä vai mistä? Kertokaa joku, otan kyllä selvää.[/QUOTE]

No siis voithan sä arkenakin soittaa sille isännöitsijälle? Jos tilanne on kerran jatkunut pitkään, niin miksi et voisi maanantaina soittaa hänelle?

[QUOTE="aapee";24736542]ei taida isännöitsijä enää vastata tähän aikaan. Yleensä auto on ilmestyny siihen jos ollaan illalla poissa, nytkin tultiin kotiin klo21 nii oli tullu siihen ja jouduin ite ajaa vieraspaikalle. Että mua ottaa aivoon.

Mistä saa selville auton rekkarin avulla sen omistajan, jostain netistä vai mistä? Kertokaa joku, otan kyllä selvää.[/QUOTE]
http://www.fonecta.com/yksityisille/16400/fi_FI/autotiedot/ tuolta pitäs ainakin tekstiviestillä saada auton omistajan tiedot.
vai mahtaako tolla saada puhelinnumeroa selville? vai oisko joku muu palvelu?

Viimeksi muokattu:
Mun miehen isä soitti ja sanoi hemmetin vihaisena "Pasilan poliisista päivää, teille olisi sakkoa nyt tulossa..." ja muuta mukavaa. Johan juoksi mies sieltä noutamaan autonsa pois. :D

Toisella kertaa oli poliisi pysäköiny meidän parkkikselle, mihin sillon soitetaan? :laugh:

No ei siihen ihan hinaajaa tarvita, varmaan hinausauto riittäis :D. Mutta soita Trafin palvelunumeroon ja selvitä kenen auto on. Soita auton omistajalle ja kerro että hänen autonsa on sinun autosi paikalla. Tai jos haluut ilkeillä niin ajat oman auton tämän vieraan auton perään niin ettei pääse paikalta pois ;).

siis mä olisin motittanu sen auton siihen mutta parkkipaikka on aika kapea ja vastapäätä on myös tolppapaikkoja, olisin sitte motittanu sen vastapäisenkin auton kun sekään ei ois päässy pois (mulla on iso farmari) kun mun auto ois ollu senkin tiellä. Jos olis toisenlainen paikka nii ehdottomasti oisin ajanu autoni niin että siinä ois paikkavarkaan auto pysyny :D Mistä saa trafin palvelunumeron? sori kun kyselen, en oo ikinä tarvinnu moista.

No siis voithan sä arkenakin soittaa sille isännöitsijälle? Jos tilanne on kerran jatkunut pitkään, niin miksi et voisi maanantaina soittaa hänelle?

Miten se soitto isännöitsijälle nyt auttais tätä asiaa? Mä oon varmaan tyhmä mut en oikein tajua. Sekö sitte soittas sille paikkavarkaalle ja sanois valitut sanat vai miten se auttaa täs tilantees? KUn kyse ei suurella todennäköisyydellä oo talon asukkaasta vaan jostain vieraasta.

[QUOTE="vieras";24736609]Tää oli hyvä vinkki, pitää pistää korvan taakse :D[/QUOTE]

En usko että pysäköi enää muiden parkkiksille. :D

Mutta kuka URPO pysäköi toisten parkkikselle? MIKSI? Ei tule mieleenkään että on kauheen kiva tulla kauheitten ostosten kanssa kaupasta ja alkaa selvittämään kuka vie sen ***n auton siitä pois ja mihin itse laitan autoni ja mitä mitä....Kyllä pitää olla aika tyhmä ihminen. :D

Mutta vihainen poliisi pistää kyllä juoksemaan :D

Yhteistyössä