Voinko mä hakea kaupasta maitopurkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
vaikka sen nimi on valio?
Mulla ihan eri nimi kuitenkin?
Mies reissutyössä ja tulee vasta torstaina.. ei oo yhtään maitoa. :( ja lapset tykkää sitä paljon juoda.

[QUOTE="jaa";25672044]Hae Siwasta. Meidän Siwa ainakaan ei myy Valio maitoa.[/QUOTE]

No mut me ei oikein tykätä ingmanista.. Jotenkin se maku ei sovi meidän suuhun kun totuttu tuohon valioon..

[QUOTE="aloittaja";25672053]No mut me ei oikein tykätä ingmanista.. Jotenkin se maku ei sovi meidän suuhun kun totuttu tuohon valioon..[/QUOTE]

Vaikka tää nyt on aika ankee alotus, niin vastaan silti, valion ja ingmanin maito on ihan samaa maitoa. Se makuero on vaan korviesi välissä.

[QUOTE="aloittaja";25672053]No mut me ei oikein tykätä ingmanista.. Jotenkin se maku ei sovi meidän suuhun kun totuttu tuohon valioon..[/QUOTE]

Meillä ei syödä niitä pakkauksia. Maitohan molemmissa tulee suomalaisista lehmistä. Vai maistuuko savolaisen lehmän maito erilaiselle kuin pohojalaasen?

[QUOTE="vieras";25672122]Kyllä muuten maistuu ihan erilaiselle valio ja ingman maito!![/QUOTE]

Aika jännä, kun osa ingmanin maidosta on valiolta suoraan ostettua. Varmaan se kolmasosa, joka tulee eri lehmästä maistuu sitten ihan tosi erille.

[QUOTE="Tiu";25672107]Mun mies väittää, että tunnistaa Ingmanin maidon kahvin joukostakin :D. Ja ihan tosissaan on![/QUOTE]

Aivan mahtava tosikko. Kokeilepa laittaa maitoa italialaiseen espresson tai Juhla-Moskaan ja kysy sitten uudestaan.

[QUOTE="vieras";25672125]Meillä ei syödä niitä pakkauksia. Maitohan molemmissa tulee suomalaisista lehmistä. Vai maistuuko savolaisen lehmän maito erilaiselle kuin pohojalaasen?[/QUOTE]

Mutku se paperikuitu on suomalaisille niin tärkeää.

Yhteistyössä