Ä
Ärsyttävää
Vieras
Työkkäristä tuli työtarjous vaikka mun tiedoissa on merkintä, että mulla ei ole autoa käytettävissä. Ja vasta vähän aikaa sitten autottomuus hyväksyttiin syyksi siihen etten hakenut vuorotteluvapaan sijaisuutta toiselta paikkakunnalta. Julkisilla ei töihin olisi päässyt eikä pääse tuohonkaan työpaikkaan mihin tuli nyt työtarjous ja kun työ olisi vieläpä kotihoidossa niin siellä varsinkin pitää olla oma auto. Silti taas tämä sama ihminen laittaa mulle työtarjouksen työhön toisen kunnan alueelle Enkä nyt kaipaa tähän mitään ihmettelyjä, että eikö työnantajalla ole autoja työntekijöille. No ei ole ja se siitä.
Mun mielestä on ajanhaaskausta puolin ja toisin, että jos mut kutsuttaisiin työhaastatteluun ja vasta siellä selviää ettei mulla ole autoa. Mulla ei ole varaa ostaa autoa enkä ala sitä hankkimaan parin kuukauden työpätkän takia kun ei sitten jatkosta ole mitään tietoa ja auto pitäisi silti pystyä maksamaan.
Aion sitäpaitsi hakea paria työtä kesäksi omalta paikkakunnalta ja niihin pääsen kulkemaan pyörällä. Molemmat noista töistä kestää kuukauden. Lisäksi olen hakenut erästä vakipaikkaa joka alkaa 1.8. Ja jos mulla auto olisi niin totta kai hakisin töitä muualtakin kuin täältä!
Mun mielestä on ajanhaaskausta puolin ja toisin, että jos mut kutsuttaisiin työhaastatteluun ja vasta siellä selviää ettei mulla ole autoa. Mulla ei ole varaa ostaa autoa enkä ala sitä hankkimaan parin kuukauden työpätkän takia kun ei sitten jatkosta ole mitään tietoa ja auto pitäisi silti pystyä maksamaan.
Aion sitäpaitsi hakea paria työtä kesäksi omalta paikkakunnalta ja niihin pääsen kulkemaan pyörällä. Molemmat noista töistä kestää kuukauden. Lisäksi olen hakenut erästä vakipaikkaa joka alkaa 1.8. Ja jos mulla auto olisi niin totta kai hakisin töitä muualtakin kuin täältä!