voinko kysyä viestillä et onko mies mun kanssa tosissaan vai?

• Viestiketjun aloittaja jelpppl
  • Ensimmäinen viesti
jelpppl
rupes vaivaamaa... kaukosuhteessa ollaan..:/ vai onko vaan pillun perässä.. parisuhteessa oltu 4kk.. on vaan semmonen tunne.. ja jaksanko odottaa v-loppuun et kysyn facetoface.. mut jos hän onkin tosissaan tuleeko tosta kysymyksestä epävarmuutta suhteeseen? hmm

"hmm"
Viestissä on helpompaa ja kivuttomampaa valehdella. Lisäksi kasvokkain näet ja kuulet reaktion - meneekö vaikeaksi, ottaako itseensä, huvittuuko kun "tarvitsee tuollaista kysyä" jne. Ja sinäkin voit pehmentää kysymystä esittämällä sen tietyillä äänenpainoilla, pelkkä tekstimuoto on helppo tulkita miten vain. Hymiötkin voi tulkita eri tavoin.

dfv
Jos en olisi täysin vakavissani jossain suhteessa ja minulle lähetettäisiin tuollainen viesti, en todellakaan vastaisi vain "en nyt oikeastaan ole", enkä myöskään alkaisi selittelemään monimutkaista suhdetilannetta, mahdollisuuksia sen vakavaksi kehittymisestä tai muusta tulevaisuudesta jollain tekstiviesteillä. Todennäköisesti vähän ärsyyntyisin kun vakavaa aihetta halutaan käsitellä viesteillä. Saattaisin valehdella, koska totuuden puhuminen ja järkevä keskustelu arasta aiheesta pitkän välimatkan kanssa puhelimitse aiheuttaisi varmasti riitaa.

Tekstari siitä onko tilanteessa tosissaan vai pillun perässä kuulostaa äkäiseltä riidanhaastamiselta muutenkin.

"osmo"
Voit kysyä mutta nastaukseen ei voi luottaa. Nimittäin hyvin vaikea miehen on vastata: "En ole tosissani. Olen vain pillun perässä." Jos kysyt onko se tosissaan suhteessa, vastaus on: "Aika näyttää. Tunteita on." Sanoisin että sinun kannattaa luottaa omaan intuitioosi, ja siihen junnaako tapailu paikoillaan.

Peyote
Mä laittasin sellasen viestin, että:

Ootko tosissaan meidän suhteen? Mitä haluut musta? Paljasta aikeesi, niin tiedän, kannattaako meidän ees nähdä viikonloppuna, keksin kyllä muutakin menoa.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705757:
Kai sitä lähempääkin saisi kuin kaukosuhteessa?
Nii mut joillekin se on niin helppoa ku on kysees kaukosuhde, seksiä ei tartte metsästää baareista tms vaan saa aina samalta sillon ku näkee toista, mut ei oikeasti tartte sen kummemmin sitoutua.

Yhteistyössä