I iltapuuron aika Vieras 19.01.2009 #1 Siinä se kysymys tulikin,vai keitänkö veteen ja löysennän valmiin puuron tuttelilla?
S Silti Onnellinen Jäsen 29.04.2008 619 0 16 19.01.2009 #2 Voit keittää. Ravintoaineita vaan tosin katoaa keitettäessä.
Nellah Aktiivinen jäsen 11.07.2008 3 578 0 36 19.01.2009 #3 keitä veteen ja lisää tutteli sen jälkeen
V vinci Vieras 19.01.2009 #4 ite tein puuron veteen ja löysensin / jähdytin tuttelilla eihän se tainnu keittämistä kestää..siis ne vitamiinit siinä maidossa tmv
ite tein puuron veteen ja löysensin / jähdytin tuttelilla eihän se tainnu keittämistä kestää..siis ne vitamiinit siinä maidossa tmv
V vieras Vieras 19.01.2009 #5 Valmistaja ei suosittele, luultavasti syynä se et vitamiineja tuhoutuu (?). Mut mä olen keittäny ja ihan hyvin onnistuu. Jos muuten juo tuttelia niin eiköhän siitä vitamiineja saa tarpeeksi vaik sit puuromaidossa ei enää niin paljon oliskaan.
Valmistaja ei suosittele, luultavasti syynä se et vitamiineja tuhoutuu (?). Mut mä olen keittäny ja ihan hyvin onnistuu. Jos muuten juo tuttelia niin eiköhän siitä vitamiineja saa tarpeeksi vaik sit puuromaidossa ei enää niin paljon oliskaan.
K kummin vaan Vieras 19.01.2009 #6 Mä keitin meidän maidostakieltäytyjälle puuron Tutteliin, että sai vähän enemmän maitoa vuorokaudessa. Tietysti jos lisäät valmiiseen puuroon maitoa, saat sen samalla jäähtymään.
Mä keitin meidän maidostakieltäytyjälle puuron Tutteliin, että sai vähän enemmän maitoa vuorokaudessa. Tietysti jos lisäät valmiiseen puuroon maitoa, saat sen samalla jäähtymään.