Ä
Äiti
Vieras
2,5v lapsen isosiskon 12v ja isoveljen 10v kanssa keskenään kotiin siksi aikaa, kun käyn papa-kokeessa terveysasemalla? Aikaa mulla menee luultavasti 30min max 1h. Mitä mieltä olette?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Mieluummin ottasin kaikki mukaan ja jättäsin sit huoneen ulkopuolelle isommat vahtimaan pienempää.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Mieluummin ottasin kaikki mukaan ja jättäsin sit huoneen ulkopuolelle isommat vahtimaan pienempää.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:2,5v lapsen isosiskon 12v ja isoveljen 10v kanssa keskenään kotiin siksi aikaa, kun käyn papa-kokeessa terveysasemalla? Aikaa mulla menee luultavasti 30min max 1h. Mitä mieltä olette?
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Mieluummin ottasin kaikki mukaan ja jättäsin sit huoneen ulkopuolelle isommat vahtimaan pienempää.
Näin mäkin tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:2,5v lapsen isosiskon 12v ja isoveljen 10v kanssa keskenään kotiin siksi aikaa, kun käyn papa-kokeessa terveysasemalla? Aikaa mulla menee luultavasti 30min max 1h. Mitä mieltä olette?
No ihan varmaan tunnet omat lapsesi ja kyllä jättäisin.