voinko jättää 4v6kk ja 3v7kk

  • Viestiketjun aloittaja pluu
  • Ensimmäinen viesti
justiinsa
Mun ex oli joku aika sitten jättänyt lapset yksin kotiin nukkumaan ja mennyt kaljalle. Kun mä näin sen, löin ex:ää vihoissani vaikka en ole koskaan ketään lyönnyt. Sain minäkin haukkua vaikka ex jätti lapset ihan yksin...Ja nyt sua sitten haukutaan samasta kun miehen päätä ois silitelty.
 
vieras
olin kuus vee ja tahdoin jaada kotiin hetkeksi yksin. iskikin paniikki enka saanut ovea auki. siispa hajotin ison ikkunan lampunjalalla ja ryomin sirpaleisesta ikkunasta. selvisin tikeilla, mutta meni syva viilto puolen sentin paasta valtimosta. etta en jattas....
 
juu
kyllä kuule Justiinsa sun miehes teko tuomittiin, mutta et sinä saanut lyömisestäsi irtopisteitä. Mites teillä tilanne, onko parempi? On se äiti, isä, mummo tai tutun tuttu joka jättää noin pienet 2minuuttia kauemmaksi kahden on heitteellejättäjä ja huono ihminen. Ihan tasapuolisesti. Toki omia lapsia luulisi kuitenkin pystyvän suojelemaan enemmän kuin toisen ihan biologisestikin (ei toimi kaikilla)
 
voit mennä!
Mun mielestä voit mennä jos ovat rauhallisia ja kerrot, että äiti on ihan hetken poissa. Laita vaikka lastenohjelmaa telkkariin. Meillä minun on pakko jättää 4-vuotiaat lapset keskenään kun on käytettävä koiria pikkulenkillä, max tuo 15min. Ennen lähtöä sanon, että olen hetken poissa ja eivät saa lähteä minnekään eli ei avata ovia. Yleensä eivät huomaakaan kun olen sen hetken poissa.
 
kammoan
näitä helkutan koiran kusettajia jotka vääntää kakaraa ja sitten hölköttelevät sen piskin kanssa kun pienet on kotona keskenään! Olen muuten tuollaisesta perheestä ilmoittanut sossuun ja siihen loppui koiran kusetukset ilman lapsia!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kammoan:
näitä helkutan koiran kusettajia jotka vääntää kakaraa ja sitten hölköttelevät sen piskin kanssa kun pienet on kotona keskenään! Olen muuten tuollaisesta perheestä ilmoittanut sossuun ja siihen loppui koiran kusetukset ilman lapsia!

Hyvä juttu, mä olisin kanssa ilmottanut!
 

Yhteistyössä