Eli, söin e-pillereitä pari vuotta. Ennen sitä kuukautiset oli tosi epäsäännölliset. Lopetin pillerit noin puoli vuotta sitten. Pillereitä syödessä kierto oli 28 pvä, lopetettuani noin 40pvä, sitten se lyheni tasaisesti niin että viime kierto oli 31pvä. MUTTA NYT taitaapi olla jo kp 58 eikä menkkoja näy eikä kuulu! Mitä ihmettä? Voinko edes tulla raskaaksi, tapahtuuko koko ovulaatiota jos menkat tulee niin myöhäänkin välillä? Arvatkaa ottaako päähän. Oon tehnyt viimeksi tänään aamulla testin ja negaa näyttää.
Ja joo, kyllä, soitin lääkärille mutta ei saanut edes aikaa kun on niin täyttä kuulemma!
Onko siis mitään omia keinoja millä kuukautiskierron saa lyhyemmäksi? Epäilen kuitenkin että vois johtua kilpirauhasen ongelmistakin. Kilpirauhanen mulla on aika iso ja muistaakseni suvussa on sellaista. Mutta ei voi mitään kun ei lääkäriin pääse. Enkä tiiä korvaako vakuutus jos menee yksityiselle.
Mutta siis, jotain luontaistuotteita tms, ihan mitä vaan keinoja?
Ja joo, kyllä, soitin lääkärille mutta ei saanut edes aikaa kun on niin täyttä kuulemma!
Onko siis mitään omia keinoja millä kuukautiskierron saa lyhyemmäksi? Epäilen kuitenkin että vois johtua kilpirauhasen ongelmistakin. Kilpirauhanen mulla on aika iso ja muistaakseni suvussa on sellaista. Mutta ei voi mitään kun ei lääkäriin pääse. Enkä tiiä korvaako vakuutus jos menee yksityiselle.
Mutta siis, jotain luontaistuotteita tms, ihan mitä vaan keinoja?