Voin kertoa, että kyllä suoraan jos kauniisti ilmaisen: ottaa päähän ihan pirkuleen paljon!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mun tyttö kertoi mulle äsken tossa illalla, että äiti, tiedätkä mä olen joutunut pussaan yhtä poikaa. Olin et ahaa, eskarissa vai? (tiedän ett eskassa oli pari poikaa, ketä noi tytöt jahtas ja härnäs jne, ja kai ne pojat oli juonessa mukana, en tiedä ). No ei, ei eskarissa. Kun täällä kotona. Olin ihan ett häh, täällä? Ethän sä täältä tunne viel ketään. Tyttö siihen: Niin niin, mutt toi naapurin poika pakotti.
Siinä vaiheessa meinasin jo kiipeillä seinille.
Kyselin sitt vähän, ja kävi tosiaan ilmi, että toi yksi meidän naapurirapun pojista, jotka paljon on tossa ulkona (ne samat, jotka fillaroi yömyöhään, jos joku muistaa ) oli seurannut tyttöä rappuun, ja pakottanut pussaamaan: pitänyt tyttöä kiinni siellä niin kauan, ett neiti oli pussannut. Nyt toi lapsi sitt pakoilee kuulemma puskien takana niitä poikia, enkä mä yhtään ihmettele, onhan ne vanhempia ja isompi kokoisia kuin tyttö itse.
Voi kerpele että veetuttaa. En voi mennä asiasta puhumaan niiden vanhemmille, koska ne ei puhu sanaakaan suomea. En tiedä, mitä mä teen. Mun mies sanoi ett käy kyll sanoon sille pojalle, ett näin ei ole tapana meillä täällä suomen maassa toimia, ja tekee kuulemma hyvin selväksi, että oli sitten tasan ainoa kerta..
Mutt jos se ei riitä?
Mä en ole alusta lähtien tykännyt juuri siitä pojasta: on vähän turhan vilkas, kovaääninen ja ryöhkeä meitä naapureita kohtaan, en tykkää sellasesta käytöksestä pätkääkään. Ja sitt tällänen juttu vielä.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mfr:
Minkä ikäisistä on kyse? Sun tyttös ja se poika?

Mun tyttö on 7 vee, ja se poika varmaan jotain 12 kieppeissä.. yli kymmenen joka tapauksessa. Voi olla vanhempikin, vaikea arvioida tarkkaan kun eivät tosiaan ole suomalaisia.

Mä kyllä menisin kanssa kertomaan mielipiteeni ja lisäksi vielä saattaisin soitella moisesta käytöksestä sosiaalitoimistoonkin, ne ainakin saavat tulkin käyttöönsä ja sitten ainakin menee viesti perille. On kyse sitten minkä maalaisesta tahansa on vaan pelkona että käytös jatkuu ja pahenee, mistä sitten tietää onko vanhempana sitten aikeena raiskaus. |O

Mulla melkein samanikäinen tyttö kuin sulla ja olisin varmaan käynyt mottasee sitä naapurin ipanaa turpaan :ashamed: Ihan kauheeta tollanen käytös :o
Toivottavasti menee miehes viesti perille niille ja jättävät tytön jatkossa rauhaan.

Ohhoh... :o Puhuuko ne naapurit esim englantia?? jos vaikka englannin avulla pääsisit asiasta juttelemaan?? Ja jos ei mene puhe perille ja tapahtuu vielä jotain tollasta niin sitten vaan poliisin juttusille..

Alkuperäinen kirjoittaja kurja juttu:
mutta kuulosta epäuskottavalta, että kukaan lapsi pakottaisi ketään pussaamaan itseään. mitä jos ne muut pojat pakottivat sen pakottamaan sun tytön?

Mun täytyy sanoa, että sen verran oon sen kundin touhuja tässä katsellut, etten yhtään ihmettele, en pätkääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Mä kyllä menisin kanssa kertomaan mielipiteeni ja lisäksi vielä saattaisin soitella moisesta käytöksestä sosiaalitoimistoonkin, ne ainakin saavat tulkin käyttöönsä ja sitten ainakin menee viesti perille. On kyse sitten minkä maalaisesta tahansa on vaan pelkona että käytös jatkuu ja pahenee, mistä sitten tietää onko vanhempana sitten aikeena raiskaus. |O

Peesi tähän...

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:

Niin, mä mietin ihan vakavasti ett teenkö silleen. Anteeksi karkea kielen käyttöni, mutta vituttaa niin pirun paljon, ettei oo mitään rajaa. Hyvä etten samalta istumalta lähtenyt itse tonne pihalle raivoamaan... :ashamed:
Mä en halua olla rasisti, enkä halua, että muut alkavat mua tämän takia sellaisena pitämään. Mutta oli nyt sitten mikä tahansa keltainen kiinalainen, näin ei vaan toimita, piste.

hui, just kun oli siellä jenkeissäkin se poikien seksuaali-ahdistelu siihen pieneen tyttöön. Tiedä miten vielä pahenee tuosta...omalle kohdalle jos sattuisi niin ottaisin vakavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Ohhoh... :o Puhuuko ne naapurit esim englantia?? jos vaikka englannin avulla pääsisit asiasta juttelemaan?? Ja jos ei mene puhe perille ja tapahtuu vielä jotain tollasta niin sitten vaan poliisin juttusille..

Ainakaan keskenään eivät puhu englantia, vaan jotain.. ?? En oo kuullut ikinä englantia heidän suusta sanaakaan.

Muakin pojat tuolla tavalla pienenä kiusasi, mutta taisin sentään olla 9-10. Joku ihme villitys, jahtasivat ja sitten kaatoivat jonnekin nurmikolle ja suurin piirtein makasivat päällä kun minä tappelin vastaan ja syljin naamalle. 7 v. on ihan liian pieni tuollaisiin esiteinien leikkeihin. Eihän sillä olis mitään mahiksia tapella niitä vastaan, 5 vuotta vanhempia nulikoita...

Se on vaan semmoinen juttu, että meillä jokaisella on oikeus koskemattomuuteen ja se teidän naapurin sälli on nyt kyllä rikkonut aika isosti sun tyttäresi koskemattomuutta.
Nyt tällä kertaa se oli vaan yksi tai kaksi pusua...mitä ensi kerralla ? En jäis odottelemaan vaan kävisin sanomassa vanhemmille ja sitten vielä ottaisin yhteyttä sossuun.
Se kertonee tarpeeksi, että sun tyttäresi menee pitkin puskia ns piilossa niiltä pojilta koska se tyttö pelkää.

Alkuperäinen kirjoittaja kieras:
Kannatti muuttaa kerrostaloon :) taidatte ihan kunnan kämpässä asua. Eikös teillä ollu se omakoti talo? Taitaa olla ikävä takas :whistle:

Voi kuule, kyllä toiset tykkää asua kerrostalossakin, minä esimerkiksi. Ei ole kovasti enää ikävä: tiedän, mitä jouduttaisiin uhraamaan, jos sinne palattaisiin. Ja oikeasti mä olen kyllä ehkä enemmän kaupunki ihminen.

Eikä se omakotitalo ja maaseutu rauhaa takaa: mä olen ollut insestin uhri nimenomaan rauhassa maalla, omakotitalossa. Ett se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Se on vaan semmoinen juttu, että meillä jokaisella on oikeus koskemattomuuteen ja se teidän naapurin sälli on nyt kyllä rikkonut aika isosti sun tyttäresi koskemattomuutta.
Nyt tällä kertaa se oli vaan yksi tai kaksi pusua...mitä ensi kerralla ? En jäis odottelemaan vaan kävisin sanomassa vanhemmille ja sitten vielä ottaisin yhteyttä sossuun.
Se kertonee tarpeeksi, että sun tyttäresi menee pitkin puskia ns piilossa niiltä pojilta koska se tyttö pelkää.

Taidan soittaa huomenna. Onkohan täällä joku ihan oma osasto maahanmuuttajille.. Pitää ottaa selvää. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Kannatti muuttaa kerrostaloon :) taidatte ihan kunnan kämpässä asua. Eikös teillä ollu se omakoti talo? Taitaa olla ikävä takas :whistle:

Voi kuule, kyllä toiset tykkää asua kerrostalossakin, minä esimerkiksi. Ei ole kovasti enää ikävä: tiedän, mitä jouduttaisiin uhraamaan, jos sinne palattaisiin. Ja oikeasti mä olen kyllä ehkä enemmän kaupunki ihminen.

Eikä se omakotitalo ja maaseutu rauhaa takaa: mä olen ollut insestin uhri nimenomaan rauhassa maalla, omakotitalossa. Ett se siitä.

No mitä sitte itket että on levotonta ja lapsi joutuu puskissa kulkee kun mamut ahditelee. Omakotitalossa maksaa siitä rauhasta ja kerrostalossa asuu kaikenlaista sakkia. Kunnan kerrostalossa todellakin kaikenlaista sakkia :laugh:
En siis sano et on oiken ton pojan toimet, mut en kyllä maksaisi lasten kautta sitä et SAAN asua kerrostalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:

Taidan soittaa huomenna. Onkohan täällä joku ihan oma osasto maahanmuuttajille.. Pitää ottaa selvää. :ashamed:

Muistat vaan ettet anna kenenkään vähätellä asiaa...ei mitään et noi maahanmuuttajat ei tiedä maan tapoja-juttuja tai ei se varmaan ollut niin vakavaa-lätinää...se vaan on niin että noilla esim arabi-perheillä on monesti niiiiiin erilainen käsite tuosta mitä toiselle voi tehdä ja varsinkin kun kyseessä on asetelmana mitä poika saa tehdä tytölle.

Nyt kyseessä oli pusut ja ensi kerralla vaaditaan laskemaan housut...seuraavalla kerralla taas askel eteenpäin ja jotain suurempaa...

No mitä sitte itket että on levotonta ja lapsi joutuu puskissa kulkee kun mamut ahditelee. Omakotitalossa maksaa siitä rauhasta ja kerrostalossa asuu kaikenlaista sakkia. Kunnan kerrostalossa todellakin kaikenlaista sakkia :laugh:
En siis sano et on oiken ton pojan toimet, mut en kyllä maksaisi lasten kautta sitä et SAAN asua kerrostalossa.

oletpa todella outo tyyppi. Että on ihan vanhempien oma vika, kun alsta ahdistellaan, koska perhe asuu kerrostalossa. Olisikohan sulla iltalääkkeen aika?

Yhteistyössä