voin huoletta myöntää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuttura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuttura

Vieras
että mä en tie enää miten suhtautua tohon poikaan 4v!paskoo joka päivä johonki..mm.housuihi,lattial,sänkyy ja ku se ei riitä ni viel hieroo sitä paskaansa joka paikkaa ja sit vvaa et se oli vahinko ja tätä vahinkoa nyt oon sietäny n.vuoden ja nyt en enää jaksa!on tästä puhuttu neuvolas,mut sanoo vaa et kyl se siitä ohi menee jne...aaaarrrrgggghhhh!mä en osaa enää suhtautua toho poikaa mitenkää normaalisti pääasias vaa ällöttää ja en osaa puhua normaalisti...surettaa =( mitä ihmettä mä ton kans teen??

Onko paikkakunnallasi perheneuvola ?
Soitto sinne voisi helpottaa.
Vähän samansuuntaisia juttuja meillä ja asiat saatiin melkoisella vauhdilla perheneuvolan avulla järjestykseen.
Soittokin ja juttelu voi jo helpottaa omaa jaksamistasi ja mieleen voi tulla asioita miten toimia.

Siis tällä palstallahan puhutaan enempi paskasta kuin mistään muusta! Mitä tuolle sitten voi tehdä... itselläni vasta niin pieni lapsi että ei henkilökohtaista kokemusta löydy. Toivottavasti jollain on antaa apua tähän :flower:

Anna sille positiivista palautetta joka käänteessä, laita jäähylle, jos sotkee kakalla tahallaan, muuten sivuuta housuun kakkaaminen, vaihda tyynesti vaan puhtaat. Postiviininen palaute on kaikessa a ja o, ei tarvi hakea huomiota negatiivisella käytöksellä.

en mä ainakaa o kuullu et olis..tää nii pieni paikka,mut voin puhelinluettelos kattoo!oisko kellää muulla samankaltasia ongelmia?en tie mitä edes jos tätähän asiaa ei koht saada jotai tolkkua ku kuopus uhkaavasti kasvaa kans et vaipoist pitäis luopua,mut en halua toista levittämään paskaa seinii,lattioihi,sänkyy ym =(