Huh huh olen ihan lopussa, ei jaksa eikä kohta enää kiinostakkaan. Minulla on kolme vuotias erittäin tempperamenttinen tyttö. Olen totaaliYH eli lapsen isä on kuollut. Tyttö todella koettelee äidin jaksamista. Sukulaiset asuvat monien satojen kilometrien päässä. Ainoa läheiseni on äiti jonka kanssa ei ole mitenkään lämpimät välit, olleet koskaan. Hän kyllä ottaa tytön hoitoon silloin kun viitsin pyytää mikäli hänen uudelle miesystävälle sopii että tyttö tulee. Eivät ikinä itse ehdota että tyttö vois tulla pariksi päiväksi heille. Tämä äidin miesystävä on kova juomaan,hänellä menee kaikki vapaa päivät kaljotellessa ja sen takia useinkaan ei tyttöni voi olla mummilla. Olen itse töissä neljänä päivänä viikossa ja tyttö päiväkodissa. Kuitenkin kaipaisisin vähän omaa aikaa muutenkin kun töissä ollessa. Olisi ihana käydä vaikka kaupassa rauhassa tai aloittaa taas kuntosaliharjottelu tai muuten vain olla. Laskin tuossa että tänä vuonna tyttö on ollut kolme viikonloppua mummolla eli siinä on oma aikani.
Tänään oma ämpärini täytty. Olimme menossa katsomaan uutta asuntoa kun neiti sai hirveän raivarin kun kaverini aukasi hänelle autonoven sen kun olisi pitänyt äidin aukasta. Sitten olisi pitänyt häntä kantaa koko ajan, enkä todellakaan jaksa kantaa isoa neitiä. sitä raivoamisen määrää. Laitoin hänet takasin autoon väkipakolla ja ajoimme takasin kotiin. Kertakaikkisesti menetin malttini ja huusin lapselleni, ihan hirveitä asioitakin :'( Tuntuu että olen ihan hukassa. En enää tiedä miten toimia kun tuo raivokohtaus tulee kun kertakaikkisesti omat voimat on niin vähissä.
:'''(
Tänään oma ämpärini täytty. Olimme menossa katsomaan uutta asuntoa kun neiti sai hirveän raivarin kun kaverini aukasi hänelle autonoven sen kun olisi pitänyt äidin aukasta. Sitten olisi pitänyt häntä kantaa koko ajan, enkä todellakaan jaksa kantaa isoa neitiä. sitä raivoamisen määrää. Laitoin hänet takasin autoon väkipakolla ja ajoimme takasin kotiin. Kertakaikkisesti menetin malttini ja huusin lapselleni, ihan hirveitä asioitakin :'( Tuntuu että olen ihan hukassa. En enää tiedä miten toimia kun tuo raivokohtaus tulee kun kertakaikkisesti omat voimat on niin vähissä.
:'''(