Voileipäkakusta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auringonkukka-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auringonkukka-75

Vieras
Eli tällä kertaa olisi ongelma voileipäkakun kanssa... Kiitos vaan vielä kaikille kuivakakku-pulmassa auttaneille :flower:

Olen luvannut (tyhmyyksissäni) tehdä siskon tupareihin voileipäkakun ja tuntuu, ettei mistään löydy hyvää ohjetta :/

Olen varannut tarpeita seuraavasti:
- 3 prk Viola maustamatonta tuorejuustoa
- 2 prk Polar-sulatejuustoa
- kurkkusalaattia
- 2 paprikaa
- 350g savukinkkua
+ päälliskoristeet

Nyt kysymys kuuluukin, että kuinka paljon pitäisi jättää pelkkää sulatejuustoa ja tuorejuustoa siihen kuorruttamiseen? Ajattelin noista juustoista yms. sörsseleistä tehdä yhden tahnan ja sitä levittää joka väliin. Ja sitten tietysti se päällinen pelkkää juustoseosta. Toiset vissiin käyttää väleissä kahta erilaista täytettä.... Tuleekohan tuosta kakusta noin hyvä?

Laittaisin pelkkää sulatejuustoa päälle. 1 rasia per kakku riittä varmasti. Ja hienonnetut kinkut ja paprikat sekoittaisin kermaviiliin (1pkt kinkkua, 1 iso paprika ja 2 prk kermaviiliä, mausteet) Tuota seosta ja tuorejuustoa joka väliin. (kurkkusalaattia en laittaisi ollenkaan :xmas: ) :D

Joo, toi kurkkusalaatti muakin vähän epäilyttää, mutta jossain ohjeessa sitä suositeltiin. Pitää vissiin maistaa mössöä ennen kurkkusalaatin lisäämistä ja lisätä vasta sitten, jos se tuntuu kaipaavan sitä. Tuleeko kermaviilin kanssa tosi kirpeä kakku? Minä aion nyt kuitenkin laittaa niitä sulate- ja tuorejuustoja. Mutta vastaisuden varalle kyselen kermaviilistäkin.

Yhteistyössä