Voileipäkakkuneuvoja

• Viestiketjun aloittaja Hmm
  • Ensimmäinen viesti
Mä en itse tykkää voileipäkakuissa munavoista, maksapateesta tai mistään valmissalaateista.. Juustokin tuppaa täytteessä kostumaan mun mielestä "ällöksi". Itse laitan majoneesiä, ranskankermaa, kinkkua, paprikaa, kurkkusalaattia, tuorejuustoa, sinappia, voileipäpikkelssiä ja meetwurstia usein joka väliin. Päällisen teen tuorejuustosta ja majoneesista.

huh
Alkuperäinen kirjoittaja leipä:
laita vaaleaa ja tummaa leipää vuorotellen
väleihin esim. italiansalaattia, kurkkusalaattia jne.
päälle majoneesia notkistettuna pienellämäärällä voita (margariinia )
koristeeksi tilliä, ruohosipulia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, kinkkusuikaleita jne. mitä itse haluaa laittaa
KOKOA KAKKU KELMULLA VUORATTUUN VUOKAAN! tulee nätin mallinen ;)
että valmista sitä sun tätä atrian pakkauksista päällekkäin..? Ei kuullosta oikeen hyvältä. :x
Eikö olis ihan sama syödä leipää ja rasiasta päälle teollisuussalaatteja ja vielä vähän voita päälle?

Vieras
Olen vuosia tehnyt samalla reseptillä johon tulee:

Vaaleata ja tummaa vuokaleipää.

Täyte 1.
Kinkkua
Purjoa
Kermaviiliä
Mausteita

Täyte 2.
Munavoi tai maksamakkara

Kostutus lihaliemellä ja päälle kermaviiliä+majoneesia,kurkkua,tomaattia,persiljaa,kinkkurullia...

teen aina vuokaleivistä, nuo paahtikset on yök. Kahteen väliin laitan tuorejuustoa ja kylmäsavuporoa ja yhteen väliin tuorejuustoa ja suolakurkkua. Kostutan maidolla. Päälle tuorejuustoa, jossa hieman oivariinia. Sit suolalihaa, kurkkua, persiljaa ja karpaloita.

Yhteistyössä