J
Junakakku
Vieras
Ajattelin tehdä tytölle junakakun ja ohjeessa suositellaan voikreemin käyttöä koristelussa. Miltä tuo maistuu, meneekö lapsille?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Laita kermaa ja kreemiä sekaisin? Ei ehkä ihan niin kamalan makeaa
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Eli tarkoitatko vaniljakreemiä?
Sitä kyllä kannattaa laittaa.Minä laitan kermavaahdon sekaan sitä aina, siis ihan jauheena vain ja se tekee kermasta paljon jämäkämmän ja helpommin pursotettavan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Eli tarkoitatko vaniljakreemiä?
Sitä kyllä kannattaa laittaa.Minä laitan kermavaahdon sekaan sitä aina, siis ihan jauheena vain ja se tekee kermasta paljon jämäkämmän ja helpommin pursotettavan =)
Mistä tällasta jauhetta saa? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Eli tarkoitatko vaniljakreemiä?
Mistä tällasta jauhetta saa? :ashamed:
K-kaupoista.
Ainakin K-supermarket ja meillä tuo K-market myy.
Tällainen pakkaus joka maksaa hiukan alle 2? :wave:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Mites muuten kermavaahto värjätään? Paljonko väriä laitetaan ja missä vaiheessa? Ihan lopuksi vai? :ashamed: Mä oon niiiin huono näissä puuhissa. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Mites muuten kermavaahto värjätään? Paljonko väriä laitetaan ja missä vaiheessa? Ihan lopuksi vai? :ashamed: Mä oon niiiin huono näissä puuhissa. :snotty:
Varsinkin nestemäiset värit alussa!
kermahan ei tykkää kosteudesta.Geelivärejä/tomuvärejä uskaltaa laittaa vatkauksen aikanakin, mutta varman päälle jos ottaa niin silloinkin alussa.Lisää sitten jos tarvitsee.
Flora Vispi ei ole niin herkkää kuin "oikeat kermat".
Värin määrä riippuu ihan siitä mitä väriä haluat saada.Yleensä ei tarvitse ainakaan geelivärejä laittaa paljoa.Punaista on hankala saada kun se meinaa jäädä vaaleanpunaiseksi.
Hei, paljon tuota voikreemiä voi laittaa 10dl kermaan??![]()