Voikohan ylläpito poistaa selvän provon, eli kilttiksen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks hiivatissa taa tällainen jahtausoperaatio?
Mitä se kellekään kuuluu, jos joku tykkää satuilla tänne?
Ja jos toi kilttis ny sattuu olemaankin aito, mitä siitäkään on haittaa? Keneltä se pois on?
ja jos tykkää kasvatella kaneja appeekseen niin tottahitossa ne tapettava on ennen syömistä.
Saisinkohan mäkin samanlaisen jahdin niskaani, jos kirjottaisin yksityiskohtaisesti, miten mä pyydystän laitumelta ihka elävän haikun ja pistetään se pojaan kans lihoiksi?
tuskinpa saisin, niin, että ihmetyttää tää vauhkoilu täällä, ihan luonnollisesta asiasta.

Ja jos toi kilttis ny sattuu olemaankin aito, mitä siitäkään on haittaa? Keneltä se pois on?
ja jos tykkää kasvatella kaneja appeekseen niin tottahitossa ne tapettava on ennen syömistä.
Saisinkohan mäkin samanlaisen jahdin niskaani, jos kirjottaisin yksityiskohtaisesti, miten mä pyydystän laitumelta ihka elävän haikun ja pistetään se pojaan kans lihoiksi?
tuskinpa saisin, niin, että ihmetyttää tää vauhkoilu täällä, ihan luonnollisesta asiasta.
No voi olla että, sinä, mukavana miehenä saisit palstan kunnoitusta ja jättäisimme sinut rauhaan.
Poikasi on tuntematon monille ja näin ollen voisi joutua puhutteluun.

(tuskin kuitenkaan muilutetuksi)

• Haha
Reactions: Lispetti

Kyseessä ei ole enää (vain) viestit kaneista jne vaan kokonaisuus. Kilttimies on hahmo, joka kirjoittaa juttuja joihin kukaan ei usko. Sen lisäksi hahmosta tulee hyvin voimakkaasti sairas tunne. Provona tämä ei toimi, koska on kaikkea muuta kuin hauska.

• Haha
Kuten tunnettua, Suomessa on vielä toistaiseksi vapaus kirjoitella lähes mitä hyvänsä. Jos se ei ole jonkun mieleen ei sille sitten mitään mahda.
Se, onko joku hauskaa vai ei, riippuu taas lähinnä lukijoista. En minä ainakaan vaadi, että ihminen, joka ei ole luonnostaan hauska, välttämättä kirjoittaisikaan hauskasti ja hauskoista asioista.
ja jos kilttis ei olekaan hauska, on hän vähintäänkin surkuhupaisa, toisin paikoin jopa huvittava, kaikkinen sekoiluineen.

• Rakkaus

Yhteistyössä