Voikohan tuo mies nyt ilmottaa minusta lastensuojeluun tms.? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minä ainaskin suuttuisin jos mies olisi vaikka vaan sen 'pari' juonut ja aikoisi mennä nukkumaan samaan sänkyyn lapsen kanssa!!
Ja kaiken järjen mukaan kuvittelisin että jos sen 'pari' on juonut niin ei pitäisi haista viinalle...
Ja miehellä ei kyllä mitään syytä lastensuojeluilmoitukseen jos itse hakannut apn päätä sohvaan ja laittanut ap ja _lapsen_ sohvalle ja itse sänkyyn!! Jos jostain pitäisi ilmoitus tehdä niin miehestä sitten!

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti:
En tiedä paljon oikeesti joi. Ensin sanoi, et joi vaan yhden. Sit vahingossa sano, että muutaman. Sitten sanoi että kaks. Mut ei sillä väliä, kun meillä nyt tällä hetkellä on perhepeti, niin sinne ei mun mielestä nyt vaan mennä juoneena. Sen takia pyysin, että nukkuis sohvalla. No loppu on valitettavaa historiaa..

Siis ihan oikeassa olet siinä, että sinne lapsen viereen ei nukkumaan tarvitse mennä jos on juonut. Mutta silti, en mä niistä parista menis suuttumaan.

no johan se on tullu jo selväks!

Siis ihan oikeassa olet siinä, että sinne lapsen viereen ei nukkumaan tarvitse mennä jos on juonut. Mutta silti, en mä niistä parista menis suuttumaan.

Mulle on yks hailee joiko 2 vaiko 10, mutta kun sohvalle siirtyminen oli niin vaikeaa lapsen vuoksi ja hän saa kuulemma tehdä kotonaan mitä huvittaa. Se periaate yms. haistattelut.. ja jotenki vaan näin punasta :(

Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
Miehesi käytös on todella epäasiallista ja kovasti kyllä kuulostaa alkoholistilta vaikka ei (etkä sinäkään) halua sitä myöntää. Lisäksi haiskahtaa narsistiselta käytökseltä. Lapsen viereen EI mennä nukkumaan juopuneena, eikä sen (minkä pitäisi olla itsestäänselvää) toteamisesta ole syytä ottaa itseensä ja suuttua (paitsi narsisti kyllä tekee sen). Pidä varasi ettet anna miehen kääntää syyllisyyttään sinuun. Äläkä anna miehen hakata päätäsi sohvaan. Toki omassa tuuppimisessasikaan ei ole mitään puolusteltavaa, sekin on väärin. Mutta ymmärrettävää on että hermot menevät kun toinen on juopunut eikä näe lapsen etua. Paljon voimia sinulle!

Ei mitä helvettiä oikeasti?! Narsistinen, miksi? Alkoholisti, mitenniin muka? Kerro ihmeessä perustelut noille :)

Kyllä mun mies haisee alkoholilta vaikka jois vaan yhden bissen. Käytös kertoo, onko sitä kaljaa otettu enemmän. Eli ehkä sä alunperin ylireagoit, mutta miehesi kyllä teki ihan samoin ku tuli sua sohvalle retuuttaa. Etteköhän te voi puhua tämän asian selväksi ilman viranomaisiakin..

Tuo kaks kaljaa on vaan miehen sana, johan tuossa yhdessä ap:n viestissä tuli esille miten oli ukko sekoillu määrissä.. Mutta meilläpä ei ukon päätä silitellä ja hiljaa vaan hyväksytä, kiltistihän tuo on tuossa vieressä pysyny..

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
Se "pari kaljaa" kyllä tiedetään. Alkoholisti vähättelee. Hajusta ja käytöksestä sen totuuden näkee.

oon muute ottanut tänään pari kaljaa....

Sä oot sitten varmaan narsistinen juoppo. Menisit jo hoitoon! :D

itseasias joo.... mut en mee. ei mun tartte. enhän mä oo alkoholisti :o ehtiskö alkoon v iel :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo kaks kaljaa on vaan miehen sana, johan tuossa yhdessä ap:n viestissä tuli esille miten oli ukko sekoillu määrissä.. Mutta meilläpä ei ukon päätä silitellä ja hiljaa vaan hyväksytä, kiltistihän tuo on tuossa vieressä pysyny..

Juu, ei ap:n perheessäkään päätä silitellä, sitä hakataan sohvaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mau:

Juu, ei ap:n perheessäkään päätä silitellä, sitä hakataan sohvaan :laugh:

Oiskin vaan niinpäin että akka hakkaa ukon päätä.. Jos mun päätä ois sohvaan hakattu niin voi olla että ukolla on eräs tietty paikka mustelmilla.. Oon ehkä vähän väkivaltainen ärsytettynä..

Siis eikös se ap ensin alkanut ukkoa tönimään? Ei naisella ole yhtään sen enempää oikeutta käydä käsiksi mieheen kuin miehellä naiseen. Minusta tuossa käyttäytyi kumpikin väärin.

Siis eikös se ap ensin alkanut ukkoa tönimään? Ei naisella ole yhtään sen enempää oikeutta käydä käsiksi mieheen kuin miehellä naiseen. Minusta tuossa käyttäytyi kumpikin väärin.

Mun mielestä on jos sana ei auta..

Despoottimaista käytöstä tuollainen "minä teen mitä haluan omassa kodissani", viisveisaten muista, lapsestaankaan. Luepa mt-hoitaja narsistisesta persoonallisuudesta. Kun lisäksi saat työ- ja elämänkokemusta, hahmotat kyllä näitä asioita.

niin munkin mielestä! kyseessä känninen mies ja lapsi! suomalaiset naiset on pimeetä sakkia kun sallivat miesten paska käytöksen!

Oletko tosissasi? Eli miehellä ei ole sitä samaa ihmisoikeuksissa taattua oikeutta fyysiseen koskemattomuuteen, tai ainakin se oikeus lakkaa olemasta jos mies ei tee kuten nainen sanoo?

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
valehteleeko mies usein? etkö kenties suostu näkemään miehesi alkoholismia? elitkö kauan alkoholisti isäpuolen kanssa?

Onhan tolla ollut kaikenlaisia juttuja.. Mutta niistä selvitty. En usko, että alkoholismia on. Mies sairaslomalla ja itse kotona vielä lapsen kanssa. Seurasin isäpuolta sen verran, että huomaisin kyllä.

Yhteistyössä