Voikohan tuo mies koskaan rakastaa meidän yhteistä lastamme, kun sillä on jo "isin oma pikku prinsessa"?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Näitä uusioperheen pelkoja...
Itse odotan nyt rv 24 yhteistä lastamme, mutta pelkään, että mies ei rakastakaan sitä niin kuin rakastaa esikoistaan, eli siis edellisestä suhteestaan olevaa lastaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu juu, lässyn lässyn. Ehkä se jättää ensimmäisen lapsensa kun teidän lapsi syntyy, kuten mulle kävi =)
Mies ei ikinä jättäisi tuota silmäteräänsä. :)
Mut sehän olis se paras skenaario, eiks vaan? Ei tarvis huolehtia enää siitä äpärästä =)
 
Totta kai rakastaa teidän yhteistä lastanne, ja ihan yhtä paljon kuin esikoistaankin. Eri tavalla tietenkin, mutta varmasti yhtä paljon. Isin pikku prinsessa on edelleen isin pikku prinsessa mutta ei se ole teidän yhteiseltä lapselta pois. Tsemppiä! :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu juu, lässyn lässyn. Ehkä se jättää ensimmäisen lapsensa kun teidän lapsi syntyy, kuten mulle kävi =)
Mies ei ikinä jättäisi tuota silmäteräänsä. :)
Mut sehän olis se paras skenaario, eiks vaan? Ei tarvis huolehtia enää siitä äpärästä =)
Ei jumalauta mitä porukkaa...
 
Mie
Eihän se tarkoita ettei voi rakastaa toista lastaan jos ensimmäistä rakastaa. Mun mielestä se olis vaan hyvä asia jos mies rakastaa lastaan niin paljon niin varmasti myös sitä seuraavaa. Muista vaan tukea miestä suhteessa lapseen eli anna heille paljon yhteistä aikaa äläkä omi lasta itsellesi ja jätä isää leikkikaveriksi lapselle sillä se arki yhdistää kummasti.
 
varmasti rakastaa ihan yhtä paljon! <3 Mun miehellä oli ennestään yks "iskän pikku prinsessa", ja nyt meidän yhteisen lapsen synnyttyä miehellä on sitten 2 "iskän pikku prinsessaa" joita molempia rakastaa ihan mielettömästi! ei huolta, jokainen lapsi on yhtä rakas ja tärkeä! :)
 

Yhteistyössä