Voikohan olla niin huono tuuri että olisin raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikaieikaieikai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikaieikaieikai

Vieras
Noniin eli en nyt kaipaa valistusta, mutta kysyisin kuitenkin mitä mieltä ootte.
Eli kortsu jäi käyttämättä miehen kanssa 11.3 (perjantai) ja alkoholilla oli kyllä osuutta asiaan. Käytämme nimittäin aina kondomia ja se on aina toiminut meillä hyvin jne (ja siis en tarvitse myöskään neuvoja toiseen ehkäisykeinoon koska kortsu on meidän juttu tosiaankin) ja oon kyllä muitakin vaihtoehtoja kokeillut.
Se perjantai kun vahinko tapahtui oli kp 7 kierrossani. Jotenki tuntu sillon humalassa että vastahan muutama päivä sitten ne kuukautiset loppuivatkin ja muutenkin ei paljoa ajateltu. Mutta jo seuraavalla viikolla oli paljon kaikenlaisia ovistuntemuksia, oikeestaan koko viikko jomotteli, limat tuli maanantaina ( siis iso klöntti joka mulla "irtoo" joka oviksen aikaan). En sitten tiedä onko ovis ennen sitä klöntin irtoomista vai sen jälkeen vai miten). Mutta siis ovulaatio on ollut varmasti seuraavan viikon alussa (toivottavasti ei ainakaan viikonlopun aikana).

Nyt on kp 18 ja tissit on ihan järkyttävän turvonneet ja kipeät. Enteilisiköhän menkkoja sitten vaan? (Yleensä mun kierto on kyllä 27-28 päivää, mut edellinen kierto oli jostain syystä 25 päivää). Ei tosiaankaa yleensä ole niin lyhyttä kiertoa. Onkohan mahdollisuus että olis jotain raskausoireita jo nyt?? Raskaana en toivo olevani! Kauhee morkkis on! :( On vaan kumman kipeet tissit (mut ei kai ne nyt viellä raskauden takia kipeytyis?)

Katoin tosta perhesuunnittelu kotisivuilta siitä ovulaatiolaskurista (johon laitetaan kolmet viimeisimmät kuukautiset jne) et käytännössä sen mukaan mun seuraavat kuukautiset pitäis alkaa 1.4 ( ja sen mukaan mun kierron pituus on tuo 27 päivää) ja tässä kierrossa "hedelmällisyys nousee 13.3" eli perjaattees vasta 2 päivää tuon meidän vahingon jälkeen ja tuon laskurin mukaan "ovulaatio:hedelmällinen jakso loppuu 18.3".

Jos nyt tuon mukaan se ovulaatio olisi ollut vasta 18.3 niin sitten ei varmaankaan mitää hätää ole ! Mutta toivotaan että pitäs paikkansa! Aika tarkkahan tuo on kun siinä ihan kysytään viimeisten kolmen kierron kuukautisten alkamispäivät ym.

Mulla oli ovuilaatio n. kierron 28. päivä. Ultrassa gyne näki... Lääkäri sanoi, et ovulaatio voi olla ihan minä päivänä tahansa... Tietty tavallisesti siinä kierron puolivaiheilla... Et onne vaan sulle!

..mutta mulla vähän sama tilanne :( Kortsua kanssa käytetään mut kerran oltiin ilman ja vaikkei tullu sisään ni epäilen et nyt ollaan raskaana (mulla oli melko varmasti ovis just sillon). Oireita mulla on ollu jo viikon ja nyt ois kp 28/26-28..eikä menkkoja kuulu. Miks pitää aikusen ihmisen olla niin tyhmä..mut kyllä me vauva pidetään jos vahinko on tosiaan käynyt. Pitää vissiin lähtee ostamaan raskaustestiä ni pääsee tästä epätietosuuden tuskaisasta tunteesta....

En nyt ihan tarkaan muista mutta eikös ne siittiötkin kestä hengissä sen pari vuorokautta. Eli jos ovuloit pari päivää yhdynnän jälkeen, on raskaus vielä mahdollinen.

Joo mä tiiän ettei tää varmasti ketää kiinnosta (enkä itekkää jaksais lukee jos joku muu tällästä tyhmää kyselis tms) mut mua vaan kiinnostas kovasti tietää et voiko noi tissit kipeytyy noin nopeesti JOS on raskaana???

Joo mä tiiän ettei tää varmasti ketää kiinnosta (enkä itekkää jaksais lukee jos joku muu tällästä tyhmää kyselis tms) mut mua vaan kiinnostas kovasti tietää et voiko noi tissit kipeytyy noin nopeesti JOS on raskaana???

No, jos mä KUVITTELEN niin mulla on kyllä tissit kipeet, maha kipeä, jalka kipeä. Eli voi kyllä hyvin olla ihan sitä kuvittelua vaan nuo oireet. Toivottavasti näin...kohtahan se selviää...

..mutta mulla vähän sama tilanne :( Kortsua kanssa käytetään mut kerran oltiin ilman ja vaikkei tullu sisään ni epäilen et nyt ollaan raskaana (mulla oli melko varmasti ovis just sillon). Oireita mulla on ollu jo viikon ja nyt ois kp 28/26-28..eikä menkkoja kuulu. Miks pitää aikusen ihmisen olla niin tyhmä..mut kyllä me vauva pidetään jos vahinko on tosiaan käynyt. Pitää vissiin lähtee ostamaan raskaustestiä ni pääsee tästä epätietosuuden tuskaisasta tunteesta....

Hei! Millasia oireita sulla on ollut ja missä vaiheessa niitä alkoi ilmetä? Tuu kertoo jos viitsit et mitä se testi sano kun oot sen tehnyt? Mikä kp tää vahinko kävi?

No, jos mä KUVITTELEN niin mulla on kyllä tissit kipeet, maha kipeä, jalka kipeä. Eli voi kyllä hyvin olla ihan sitä kuvittelua vaan nuo oireet. Toivottavasti näin...kohtahan se selviää...

Joo, mutta EN kuvittele oikeesti. Nää tissit on tosi kipeet..!! Mulla on JOSKUS ennen menkkoja tissit kipeet, mut lähempänä kuitenki niit menkkoja. Nythän ei menkkojen pitäs viel ees hetkeen alkaa..... ja sekin on vähän outo juttu, kun VASEN tissi on viel enempi kipee ku oikee?

tässä kierrossa "hedelmällisyys nousee 13.3" eli perjaattees vasta 2 päivää tuon meidän vahingon jälkeen ja tuon laskurin mukaan "ovulaatio:hedelmällinen jakso loppuu 18.3".

Jos ehkäisy jäi käyttämättä 11.3 ja hedelmällisyys alkaa nousemaan 13.3 niin ihan hyvin voit olla raskaana. Siittiöt kuitenkin elää useita päiviä joskun jopa lähemmäs viikon.

[QUOTE="vieras";23417271]omissa raskauksissa mulla on tullut tissit kipeeksi noin viikko oviksen jälkeen ja se on ollu varma merkki tärpistä..[/QUOTE]

Oiih, ai että siis NIIN aikasin!!! No hui. Toivottavasti ei nyt kuitenkaa tässä mun tapauksessa...
Äsh, stressaa..

[QUOTE="vieras";23417288]Jos ehkäisy jäi käyttämättä 11.3 ja hedelmällisyys alkaa nousemaan 13.3 niin ihan hyvin voit olla raskaana. Siittiöt kuitenkin elää useita päiviä joskun jopa lähemmäs viikon.[/QUOTE]

No, täytyy toivoa että itse ovulaatio on ollut sitten vasta tuo 18. 3 suunnilleen, sinne asti en usko että kaverit jaksaa elää ellei nyt todella huono tuuri käy. Ja jos se kerta "alkaa sillon 13.3" niin ehkä se meinaa sitä että jos sillon pupuilee niin voi siittiöt jaksaa elää viellä sinne ovulaatioonkin asti... jaa-a.... Millonhan sitä sen testin viitsis tehdä..

JOs on taas sattunut lyhyt kierto eli 25 vrk, ovis tapahtuu silloin kiertopäivänä 11 eli miksei voisi olla raskaana? Kyllä ne siittiöt siellä elää sen 4 päivää. Voivat elää jopa 7 vrk.

Oiih, ai että siis NIIN aikasin!!! No hui. Toivottavasti ei nyt kuitenkaa tässä mun tapauksessa...
Äsh, stressaa..

mutta mun tilanteessa kaikki on ollu toivottuja :) ja minä siis olen ihan oviksen bongannut tikuilla eli tarkka ovulaatiopäivä ollut tiedossa, ja siitä noin viikon päästä ollut tissit tai vaan toinen niin pirun kipeä, ja se oli tosiaan varma merkki! minulla on kyllä normaalistikkin tissit kipeät ennen kuukautisia, mutta se alkaa päivää ennen kuukautisten alkua, eli mulla tuo tissikipu viikko oviksen jälkeen merkkas selvää raskautta!

tsemppiä sulle :heart:

Mä tekisin testin ens viikonloppuna. Luulisi silloin jo herkällä testillä näkyvän. Itse tulin raskaaksi ihan kierron alkupäivinä (kp 3 tai 4) vaikkka kierto on ihan säännöllinen 28 päivää. En tiedä oliko ovulaatio aikaisemmin vai miten se onnistui.... Ihana yllätys kuitenkin.

No herttinen sentää! Siis en vaa jotenki voi uskoa että jo kp 7 tapahtuneesta vahingosta nyt raskaaksi tulis... :O Mutta on se outoa että mulla on jo nyt tissit kipeät ja varsinkin että toinen tissi on viel KIPEEMPI! on ihan uus ilmiö... ai raskaus voisi jo näkyä parin päivän päästä? :O vaikka kuukautisiin on viellä aikaa... Ja tuo lyhyt kierto ( 25 päivää ) mikä oli nyt viimeisin niin on kyllä todella harvinaista mulla!!!!!!!

Hei! Millasia oireita sulla on ollut ja missä vaiheessa niitä alkoi ilmetä? Tuu kertoo jos viitsit et mitä se testi sano kun oot sen tehnyt? Mikä kp tää vahinko kävi?

Kp14, en yhtään ajatellu et oli kierto jo niin pitkällä ku menkat oli venähtäny niin pitkiksi (11pvää), sit huomasinki heti perään ovisoireet. Nyt siis kp28 ja viikon on kuvottanu, tissit pikkuhiljaa kipeytyny, menkkamaista kipua ja nyt lämmöt 37,1 :/ Pistin miehen apteekkiin, tuun kertoon sit mitä testi sano..

Ja sillai aattelen että olis aika pieni mahollisuus olla raskaana kun ylipäätään että HETI jäisi raskaaksi yhestä kerrasta on kuitenki jo sekin aika hyvä "tsäkä". Ja meillä oli todella pitkä tauko miehenkaa muutenkii seksissä (varmaan tuo oli eka kerta 2 kuukauteen) ja siks varmaan humalassa sit törttöiltiinkin, mut varmaa ehkä ne siittiötkin on ollut sitte huonolaatusia kun edellisestä kerrasta pitkä aika..

Kp14, en yhtään ajatellu et oli kierto jo niin pitkällä ku menkat oli venähtäny niin pitkiksi (11pvää), sit huomasinki heti perään ovisoireet. Nyt siis kp28 ja viikon on kuvottanu, tissit pikkuhiljaa kipeytyny, menkkamaista kipua ja nyt lämmöt 37,1 :/ Pistin miehen apteekkiin, tuun kertoon sit mitä testi sano..

Joo tuu ihmeessä! No mulla kans oli se, et huomasin aika äkkii niit ovis oireita heti sunnuntai- maanantaina ja sessio oli ollut tosiaa perjantaina :O Säikähdin että eikai nyt viellä mikään ovis aika ole!!!!! Arghh, en saa mielenrauhaa mitenkää.. Pakko se on testata itekki piakkoin, vaik on vähän hölmö olo kun menkkojen ei viel pitäs vähää aikaa ees alkaa... Sehän pitäs testata vasta kun menkat jää pois..

Testaa vasta muutamaa päivää sen jälkeen ku menkkojen ois pitänyt tulla, jos ei niitä kuulu. Liian aikasilla testeillä saa vaan turhaa stressiä itselleen, väärän negatiivisen tai positiivisen tuloksen, jos sattuukin menemään alkuvaiheessa jo kesken se mahdollinen raskaus.

ja hei mikä olis HYVÄ ja LUOTETTAVA testi minkä voisin viikonloppuna jo tehdä? Ettei tarvitse ostaa niitä kokoajan... Onko se digitaalinen täysin luotettava ja voiko sen tähdä jo näin aikasin?

Yhteistyössä