Voikohan miesystävä käyttää mun Plussakorttia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuukisteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuukisteri

Vieras
Voikohan toi mies käyttää mun plussakorttia (kun on omansa unohtanu taas ties mihin), nyt kun sen saa ite höylätä siinä masiinassa? Näkeekö ne silti kenelle kortti kuuluu? Kyseessä on ihan vanhaa mallia käteiskortti, ilman mitään pankki- tai luotto-ominaisuuksia.

Mulla on plussa yhdistettynä pankkikorttiin ja mies ottaa sen mukaansa asioidessaan kaupassa. Ei kukaan ole puuttunut asiaan. Ottaa siis kortilla plussat ja maksaa käteisellä.

No onnistuuhans se K-kaupoissa kun niitä kortteja ei tarvi antaa kassalle, vaan itse höylätään. Muuten kuitenkin kassa on velvollinen ottaan kortin pois, jos esim. se asiakkaan lukija temppuilee ja kassamyyjä sitten käyttää kortit koneessa.

Ei ne kassat yleensä niistä korteista mitään nimiä kattele. Mä olen monesti maksanut mun miespuolisen kaverin ostoksia sen visa electronilla semmosessa kaupassa missä kortti pitää antaa kassalle höylättäväks. Luulis että ne on tarkempia pankkikortin kun jonkun plussakortin kanssa.

[QUOTE="vieras";24924395]Mulla on plussa yhdistettynä pankkikorttiin ja mies ottaa sen mukaansa asioidessaan kaupassa. Ei kukaan ole puuttunut asiaan. Ottaa siis kortilla plussat ja maksaa käteisellä.[/QUOTE]

Oikeasti sen kassan pitäisi ottaa se pankkikortti pois, koska se on väärissä käsissä.

[QUOTE="vieras";24924472]Oikeasti sen kassan pitäisi ottaa se pankkikortti pois, koska se on väärissä käsissä.[/QUOTE]

No ei kassa sitä korttia näe, kun itse käytetään se siinä koneessa.

[QUOTE="vieras";24924711]Kassa saa palkkion kun ottaa perheenjäseneltä kortin pois. Näin S-tyhmä karkoittaa perheen K-kaupan asiakkaaksi.[/QUOTE]

Kyllä ne siellä k-kaupassakin ottaa kortin pois ja saa siitä palkkion jos huomaavat, että käyttää toisen pankkikorttia ihan niin kun missä tahansa kaupassa =D

[QUOTE="vieras";24924711]Kassa saa palkkion kun ottaa perheenjäseneltä kortin pois. Näin S-tyhmä karkoittaa perheen K-kaupan asiakkaaksi.[/QUOTE]

sä taidat olla se sama joka täällä jokin aika sitten kitisi, kun kassa otti s-korttisi pois, kun poikasi käytti sitä. Ja kassa teki vielä ihan oikein.
Bonuskortit ja VARSINKIN pankki/luottokortit ovat HENKILÖKOHTAISIA! Luulisi jokaisen kortin omistajan sen tietävän.

Yhteistyössä