O o-ou Vieras 22.06.2008 #1 kun itellä ei oo tulostinta ja pitäisi nuihin huutopaketteihin saada ne laput tulostettua :O
MargeSimpson Aktiivinen jäsen 28.03.2007 7 538 1 36 22.06.2008 #2 Täällä ainakin voi, maksaa muistaakseni 20cnt.