H
harmitus
Vieras
Oltiin ostamassa mp3 soitinta. Enään ei ollut jäljellä sitä mallia kun se mikä oli esillä. Myyjä sanoi, että voi sen kyllä siitä myydä. Kysyin itse, saako siitä alennusta ja antoi muutaman euron (soitin lähes 70 euroa alunperin). Nyt illalla kun meinasin alkaa paketoimaan, huomasin, että siina USB:n suojatulpan reunassa halkeama. Luulin ensin, että on semmonen suojamuovi (joita on kännykän näytön päällä ostettaessa) rytyssä muuta ei kyllä se sormella halkeamalta tuntuu. Myyjä ei kyseisestä vauriosta mitään maininnut. Joskus kun ollaan ostettu mallikappale, on myyjä itse mahdollisesta viasta kertonut ja ehdottanut alennusta. Onko sillä merkistystä, että saatiin alennus siitä, että on ollut esillä eli onko mahdollista palauttaa takaisin kauppaan? Olisiko myyjän pitänyt vauriosta mainita? Hän se kumminkin laittoi alkuperäiseen pakettiin, joten luulisi, että sen siinä huomasi. Jos ei voi palautta, on lähdettävä metsästämään uutta soitinta ja tämä jää sitten minulle käyttöön. En kehtaa antaa lahjaksi tuota.