Voiko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastua

Vieras
useamman kerran..? Onko ellejä, jotka ovat RAKASTUNEET useammin kuin kerran? Olen nuori, 23-vuotias nainen ja tuntuu tosiaan että mulle ei ole enää ketään.. =/ Seurustelin ensimmäisen poikasystäväni kanssa neljä vuotta, olin ihastunut ja tykästynyt, en rakastunut (kovin nuorikin). Sen tulin huomaamaan myöhemmin. Toisen poikaystävän kanssa olin yhdessä (katkoja oli) lähes saman verran ja se oli menoa heti alusta alkaen. Molemmilta. Ongelmia oli vaan aika paljon ja tunteet kuohuivat..

Nyt erosta on noin kaksi vuotta aikaa... Kaipaus on yhä aivan mieletön ja tulee välillä kyyneleitä. On ollut pari muutaman kuukauden suhdetta söpöjen, fiksujen ja kaikin puolin mukavien poikien kanssa, mutta tuntuu että ei vaan pysty, että jokin puuttuu. Siis että onko mahdollista tuntea aivan mieletöntä ja vuosia kestävää rakastumista vielä.. Vai pitäiskö vaan yrittää olla jos mies kerran on ""ihan mukava"" ja mitään vikaa ei ole? kertokaa kokemuksia..

.. ja usko tai älä, jopa niin, että seuraava rakastuminen tuntuu vielä ihannammalta, että ketään ei koskaan ole rakastanut näin. Itse yli 40 v ja tiedän mistä puhun. Itse, sekä ystäväni olemme kokeneet niin. Ikävä, että sitä on edeltänyt ehkä ero pitkänkin suhteen jälkeen ja on luullut, että ei enää koskaan koe rakkautta, on se kuitenkin mahdollista.

Lakkaa haaveilemasta exästäsi ja avaa ovet tulevaisuudelle niin sinulla on mahdollisuuksia iloon ja onneen.

Jos olisit kuusikymppinen ja juuri olisit menettänyt rakkautesi voisi ehkä noppailla olikohan se nyt viimeinen rakastuminen. Mutta 23-vuotias, haloo!?

yhteen mentiin 19vee. Vuodet vierineet, välillä hapanta naamaa näytetty. Taas on suhde lämmin, rakastava. Kiihkeää ja hävytöntä menoa, kun lasten silmät välttävät... voi rakastua uudelleen..omaan puolisoon... 20 vuoden kokemuksella..

Yhteistyössä