Voiko ylläpito poistaa nikkien profiileja ilman, että nämä itse pyytävät sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä tarkoitat tuolla "voiko"? Siis ylläpitohan voi poistaa vaikka koko keskutelupalstan, jos haluaa. Modet ei sentään. Enkä usko, että modet voivat poistaa kenenkään profiiliakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mitä tarkoitat tuolla "voiko"? Siis ylläpitohan voi poistaa vaikka koko keskutelupalstan, jos haluaa. Modet ei sentään. Enkä usko, että modet voivat poistaa kenenkään profiiliakaan.

Tarkoitin, että meneekö palstan sääntöjen mukaan niin, että ylläpidolla tai modeilla on oikeus poistaa koko profiili, vaikka nikki ei itse sitä pyytäisi? Olen luullut, että vain profiilin sisältöä voi muokata, antaa bannia jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tarkoitin, että meneekö palstan sääntöjen mukaan niin, että ylläpidolla tai modeilla on oikeus poistaa koko profiili, vaikka nikki ei itse sitä pyytäisi? Olen luullut, että vain profiilin sisältöä voi muokata, antaa bannia jne.

Ei, ylläpidolla toki on oikeus poistaa profiili kokonaan, jos näkee siihen aihetta. Profiilin poisto on aivan viimeisin keino esim lopettaa häiriköinti tmv. Moderaattoreilla ei ole mitään keinoa koskea profiileihin, ainoastaan he voivat pyytää jotakuta muokkaamaan sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jätkä tuossa jo vastasikin, eli: Moderaattoreilla ei ole oikeuksia koskea kenenkään profiileihin (paitsi omiinsa). Moderaattorit voivat jakaa käyttökieltoja ja poistaa/lukita/siivota ketjuja. Ylläpito voi poistaa profiilin mikäli he katsovat sen aiheelliseksi, myös siinä tapauksessa että kyseinen nikki ei sitä itse pyydä.

Yhteistyössä