K
kysymys
Vieras
Jos joku nikki vaikka paljastuu feikiksi tai muuten häiriköi usein niin voiko modet tai ylläpito poistaa sen nikin kokonaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pääsekö modet poistamaan koko profiilin vai ainoastaan profiilissa olevan sisällön ( = tekstin, kuvat jne ) ?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kyllä voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pääsekö modet poistamaan koko profiilin vai ainoastaan profiilissa olevan sisällön ( = tekstin, kuvat jne ) ?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kyllä voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitä tarkoitat tuolla "voiko"? Siis ylläpitohan voi poistaa vaikka koko keskutelupalstan, jos haluaa. Modet ei sentään. Enkä usko, että modet voivat poistaa kenenkään profiiliakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitä tarkoitat tuolla "voiko"? Siis ylläpitohan voi poistaa vaikka koko keskutelupalstan, jos haluaa. Modet ei sentään. Enkä usko, että modet voivat poistaa kenenkään profiiliakaan.
Tarkoitin, että meneekö palstan sääntöjen mukaan niin, että ylläpidolla tai modeilla on oikeus poistaa koko profiili, vaikka nikki ei itse sitä pyytäisi? Olen luullut, että vain profiilin sisältöä voi muokata, antaa bannia jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitä tarkoitat tuolla "voiko"? Siis ylläpitohan voi poistaa vaikka koko keskutelupalstan, jos haluaa. Modet ei sentään. Enkä usko, että modet voivat poistaa kenenkään profiiliakaan.
Tarkoitin, että meneekö palstan sääntöjen mukaan niin, että ylläpidolla tai modeilla on oikeus poistaa koko profiili, vaikka nikki ei itse sitä pyytäisi? Olen luullut, että vain profiilin sisältöä voi muokata, antaa bannia jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Poistetaanko pitkään käyttämättömiä profiileja joskus, ikään kuin siivoamismielessä?