P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:ei mulla evänneet ainakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko bmi 23 normaali- vai ylipaino? eli olenko siis läski?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:ei mulla evänneet ainakaan...
Kysyivätkö haastattelussa jotain ylipainoon liittyvää?
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Ei ole este jos vaan itse jaksat. Tosin varaudu siihen että haastattelussa saattetaan siitä piikitellä. Ne kun kokeilee sua. Mulle piikitteli painosta, mutta mä en häkeltynyt...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kannattaa kyllä harkita painon hävitystä, jos alalle haluat. Ihan siis itsesi ja työssäjaksamisesi kannalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Ei ole este jos vaan itse jaksat. Tosin varaudu siihen että haastattelussa saattetaan siitä piikitellä. Ne kun kokeilee sua. Mulle piikitteli painosta, mutta mä en häkeltynyt...
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Ei ole este jos vaan itse jaksat. Tosin varaudu siihen että haastattelussa saattetaan siitä piikitellä. Ne kun kokeilee sua. Mulle piikitteli painosta, mutta mä en häkeltynyt...
Ihan tosi??Aika törkeetä mun mielestä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Se kokeili että miten mä reagoin siihen. Ne kuulema saattaa aina nälvästä jostain ja katsoo miten kestää. Mä kestän kommentit mun painosta ja olin silloin vähän kevyempi kuin nyt
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Ei ole este jos vaan itse jaksat. Tosin varaudu siihen että haastattelussa saattetaan siitä piikitellä. Ne kun kokeilee sua. Mulle piikitteli painosta, mutta mä en häkeltynyt...
Ihan tosi??Aika törkeetä mun mielestä :/
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Mutta kun se on niiden tapa kokeilla miten reagoi/ millainen itsetunto on tai jotain. Muissakin testeissä olen kuullut, että haastattelija saattaa nälväistä jotain ulkonäöstä. Jos ei ole ylipainoa, niin jostain muusta ulkonäön omituisuudesta. Tai hiuksista tai tyylistä tai jostain, minkä arvelevat voivan olla heikko kohta. Että ei se nyt sen törkeämpää tuokaan ole kuin muissakaan samanlaisissa tilanteissa...