Voiko vuokran maksaa luonnossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Miksi ihmeessä jättäisit asumistuen hakematta? :xmas: Jos maksat luonnossa, niin tuskin kukaan verottajalle 'luontaistuloasi' ilmoittaa.

Mutta entä asumistukihakemukseen tarvittava selvitys vuokran määrästä tai vuokrakuitti? Vuokraisäntä kirjoittaa todistuksen: "Elokuun vuokra kuitattu maksetuski. Mirkku antoi kolmasti, joka vastaa rahassa 700 euroa."

Alkuperäinen kirjoittaja vi:
Miksi ihmeessä jättäisit asumistuen hakematta? :xmas: Jos maksat luonnossa, niin tuskin kukaan verottajalle 'luontaistuloasi' ilmoittaa.

Mutta entä asumistukihakemukseen tarvittava selvitys vuokran määrästä tai vuokrakuitti? Vuokraisäntä kirjoittaa todistuksen: "Elokuun vuokra kuitattu maksetuski. Mirkku antoi kolmasti, joka vastaa rahassa 700 euroa."

Voi elämä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vi:

Voi elämä :laugh:

Tai sitten vuokrasopimukseen kijoitetaan: "Vuokran määrä: 3 kertaa seksiä/kk." Sitten jos asumistuki on vaikka 33%, niin Kelan työntekijä tulee hoitamaan yhden noista kerroista...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierAS:
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
En ole kyllä koskaan kuullutkaan että vuokran voisi maksaa luonnossa :D Itse en kyllä siihen ryhtyisi.

minä olen kuullut tai oikeastaan vuokranantaja itse ehdotti.

Hyväksyitkö ehdotuksen?

En. Jos ois ollut parikymmentä vuotta nuorempi eikä niin juopon näköinen niin olisi voinut harkita

Yhteistyössä