H
help
Vieras
Ihmetteleekö kela jos en hae asumistukea tai sossu esim. koska maksasin vuokran muulla kun rahalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Miksi ihmeessä jättäisit asumistuen hakematta? :xmas: Jos maksat luonnossa, niin tuskin kukaan verottajalle 'luontaistuloasi' ilmoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Miksi ihmeessä jättäisit asumistuen hakematta? :xmas: Jos maksat luonnossa, niin tuskin kukaan verottajalle 'luontaistuloasi' ilmoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vi:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Miksi ihmeessä jättäisit asumistuen hakematta? :xmas: Jos maksat luonnossa, niin tuskin kukaan verottajalle 'luontaistuloasi' ilmoittaa.
Mutta entä asumistukihakemukseen tarvittava selvitys vuokran määrästä tai vuokrakuitti? Vuokraisäntä kirjoittaa todistuksen: "Elokuun vuokra kuitattu maksetuski. Mirkku antoi kolmasti, joka vastaa rahassa 700 euroa."
Alkuperäinen kirjoittaja no:Voi. Seksin myyminen ei ole rikos.
Ostaminen sen sijaan on.
Ostaminen sen sijaan on.
Ostaminen sen sijaan on.
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Alkuperäinen kirjoittaja vi:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Miksi ihmeessä jättäisit asumistuen hakematta? :xmas: Jos maksat luonnossa, niin tuskin kukaan verottajalle 'luontaistuloasi' ilmoittaa.
Mutta entä asumistukihakemukseen tarvittava selvitys vuokran määrästä tai vuokrakuitti? Vuokraisäntä kirjoittaa todistuksen: "Elokuun vuokra kuitattu maksetuski. Mirkku antoi kolmasti, joka vastaa rahassa 700 euroa."
Voi elämä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja haha:En ole kyllä koskaan kuullutkaan että vuokran voisi maksaa luonnossaItse en kyllä siihen ryhtyisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vierAS:Alkuperäinen kirjoittaja haha:En ole kyllä koskaan kuullutkaan että vuokran voisi maksaa luonnossaItse en kyllä siihen ryhtyisi.
minä olen kuullut tai oikeastaan vuokranantaja itse ehdotti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vierAS:Alkuperäinen kirjoittaja haha:En ole kyllä koskaan kuullutkaan että vuokran voisi maksaa luonnossaItse en kyllä siihen ryhtyisi.
minä olen kuullut tai oikeastaan vuokranantaja itse ehdotti.
Hyväksyitkö ehdotuksen?